Öviksbrudar 2012
Nu har vi fått veta att 2 st inte kan närvara pga jobb (på annan ort) ¨, men vi hade blivit förvarnade om att det kunde ske så vi blev inte allt för förvånade öer det...
Nu har vi fått veta att 2 st inte kan närvara pga jobb (på annan ort) ¨, men vi hade blivit förvarnade om att det kunde ske så vi blev inte allt för förvånade öer det...
hgjs- 30 Juni
lilja- 21 juli
Millan1984- 11 Augusti
Bra idé, hoppas fler fyller i så uppdaterar jag i trådstarten sen.
jag har fått frågan många gånger om vi ligger bra till i planeringen och om vi har koll på det mesta, funderat lite och jag har ingen aning hur vet jag att jag har koll på allt? har ni några bra tips på vad jag inte får missa,,,, jag har kyrka, ringar, kläder, präs, hindersprövning, blommor, tårta, solist och fotograf klart. pysslar på en del men har jag koll på de mesta är frågan....
hur går det för er andra
Stort grattis :) min barndomskompis storebror gifte sig igår...mamma o pappa var inbjudna så när jag kommer hem ska mamma berätta om allt...jag vill att vår dag ska komma nuuu,hehe.
Är det något du skulle ha gjort annorlunda?? När du landat lite får du gärna berätta om allt så vi kan bli kloka också
förresten, hur många är vi som huserar i denna tråd? om alla har skrivit sitt datum kan jag uppdatera trådstarten....
AnnLi - 16 juni
hgjs- 30 Juni
lilja- 21 juli
Millan1984- 11 Augusti
Jeeda7- 25 Augusti
AnnLi - 16 juni
hgjs- 30 Juni
lilja- 21 juli
Hipo1- 28 juli
Millan1984- 11 Augusti, Arnäs Kyrka
Jeeda7- 25 Augusti
Jag fyllde i kyrkan vid mitt namn också..
Det är jag med, dock inte över innehållet, utan över pappersval och hur man skriver ut det :p
Vi ska ha meny,Välkommentext med en bild på oss/toastmaster,ordningsregler,citat från barn/samtalsämnen, frågor till brud/brudgum,möhippa/svensexa,bordsplacering och presentation av gästerna, bingo, fakta om gästerna med %, tv tablå över dagen, och på sista sidan information om fotografering,gästbok,taxi...
Ok, tack för lite tips. tar gärna emot fler.
vi gifter oss i själevads kyrka. fick hem godkännande av hindersprövning idag.. wiii