• Millan1984

Öviksbrudar 2012

Någon mer här som ska gifta sig i Övik under 2012 ??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-25 16:49
    Uppdaterar listan

AnnLi - 16 juni

hgjs - 30 Juni

lilja - 21 juli, Själevads Kyrka

Hipo1 - 28 juli

Millan1984 - 11 Augusti, Arnäs Kyrka

Jeeda7 - 25 Augusti

• Svar på tråden Öviksbrudar 2012
  • Milano

Skönt att höra, ska försöka göra bort mkt i tid så att jag slipper stressa sen Har du några allmänna tips annars?

Millan1984 skrev 2012-06-06 08:44:14 följande:
    Vi bestämde oss förra sommaren så det känns sjukt att vi redan är här..den här sommaren kommer gå sjukt snabbt..
  • Hipo1

millan: vad heter din mamma? har handlat mycket på det stället;)

• Millan1984
    Milano skrev 2012-06-06 11:02:15 följande:
    Skönt att höra, ska försöka göra bort mkt i tid så att jag slipper stressa sen Har du några allmänna tips annars?
    Börja fynda redan nu kanske :p vi köpte pysselböcker för 1 krona köpte organzapåsar för 1,50 kr/st, i de ska vi ha ris, och när folket kommer till festen, ska det ligga en påse vid varje tallrik med godisar i...
  • Millan1984
    Hipo1 skrev 2012-06-06 21:33:58 följande:
    millan: vad heter din mamma? har handlat mycket på det stället;)
    Pia heter hon...

Är i övik nu, fast vi åkte till stugan igår och sov där, är dock hemma hos mamma o pappa nu, ska snart in till stan och göra lite ärenden, sen ikväll ska jag träffa hon som ska göra vår mat, och sen blir det övernattning i stugan och imorrn sitter jag på tåget upp igen :p
  • Hipo1

jaha, se där! så det är din mamma. hälsa! Hon och jag gjorde ju samma operation av foten..

• Millan1984
    Hipo1 skrev 2012-06-07 17:56:08 följande:
    jaha, se där! så det är din mamma. hälsa! Hon och jag gjorde ju samma operation av foten..
    Japp, det är min mamma det. Jaså, vad är det du heter ??
  • lilja

Här har ni skrivit en massa!!
    Vi kom hem från Turkiet igår, vart en vecka i Incekum. Fantastiskt härligt och faktiskt väldigt skönt att få koppla bort bröllopsplaneringen lite.
    Nu måste man kasta sig in i den igen, bara sex veckor kvar. Helt galet!!

Hur går det för er?

Vi ska träffa prästen på spöndag, sambon provade ut kostymen idag. Han blev riktigt stilig!!

* 21 juli 2012 *
  • Millan1984
    lilja skrev 2012-06-08 17:03:12 följande:
    Här har ni skrivit en massa!!
    Vi kom hem från Turkiet igår, vart en vecka i Incekum. Fantastiskt härligt och faktiskt väldigt skönt att få koppla bort bröllopsplaneringen lite.
    Nu måste man kasta sig in i den igen, bara sex veckor kvar. Helt galet!!

Hur går det för er?

Vi ska träffa prästen på spöndag, sambon provade ut kostymen idag. Han blev riktigt stilig!!
    * 21 juli 2012 *
    Oj så härligt, hade ni bra väder ?? Jag har varit i sommarstugan i två dagar och kopplat av också, även fast det blev liiiite bröllopsplanering. Det har diskuterats menyn, välkomstdryck med snittar och alkoholen. Imorgon efter jobbet ska vi sätta oss ner och räkna om alkoholen. Det har ju fallit bort några personer. Vad kul, du får berätta då vad som sades. Vi träffar prästen om 19 dagar. Samma dag är det farfars årsdag sen han dog...
  • lilja

Vi hade det superbra i Turkiet! God mat, avkoppling och varmt väder.

Blev hippad i lördags!
    Hade det som lite på känn, sambon betedde sig lite underligt på morgonen.
    Iaf så började vi med att gå till min svägerska och äta lunch.
    Efter det bar det av till GoCart-banan i stan för lite åka. När vi var klar så lämnade de mig där. Jag fick sitta och vänta en stund, sen kom en kille på MC och hämtade mig. Fick åka upp till Sidensjö där de har sagostigen och mocka skit!
    Efter mockandet och lite glass och gott att dricka åkte vi in till stan och min svärmor. Där väntade tilltugg ännu mer gott att dricka och lite fin makeover i form av en snygg(!?) tiara.
    Avslutade kvällen på the mEatingroom med middag, lekar, drinkar och dans.
    Mycket trevligt!

Igår träffade vi prästen. Han gick mest igenom vad som händer dagen D, övade på vad vi ska säga. Ska lära oss utantill... Blir ingen övning i kyrkan med han, utan han tyckte vi kunde fara dit och bara kolla läget. Bestämde psalmer, så nu kan jag färdigställa vigselprogrammet.

* 21 juli 2012 *
  • Millan1984
    lilja skrev 2012-06-11 20:50:54 följande:
    Vi hade det superbra i Turkiet! God mat, avkoppling och varmt väder.

Blev hippad i lördags!
    Hade det som lite på känn, sambon betedde sig lite underligt på morgonen.
    Iaf så började vi med att gå till min svägerska och äta lunch.
    Efter det bar det av till GoCart-banan i stan för lite åka. När vi var klar så lämnade de mig där. Jag fick sitta och vänta en stund, sen kom en kille på MC och hämtade mig. Fick åka upp till Sidensjö där de har sagostigen och mocka skit!
    Efter mockandet och lite glass och gott att dricka åkte vi in till stan och min svärmor. Där väntade tilltugg ännu mer gott att dricka och lite fin makeover i form av en snygg(!?) tiara.
    Avslutade kvällen på the mEatingroom med middag, lekar, drinkar och dans.
    Mycket trevligt!

Igår träffade vi prästen. Han gick mest igenom vad som händer dagen D, övade på vad vi ska säga. Ska lära oss utantill... Blir ingen övning i kyrkan med han, utan han tyckte vi kunde fara dit och bara kolla läget. Bestämde psalmer, så nu kan jag färdigställa vigselprogrammet.
    * 21 juli 2012 *
    Vad skojj ... undrar on/när jag blir hippad...jag har absolut ingen aning, mer än att jag tror att det bli i Övik, så man får packa ner finkläder de gånger man åker hem i sommar, utifall att liksom ...iiiihhh..utantill, jag kommer vara så nervös att jag lätt skulle tappa alla ord :p haha
Svar på tråden Öviksbrudar 2012