• Millan1984

Öviksbrudar 2012

Någon mer här som ska gifta sig i Övik under 2012 ??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-25 16:49
    Uppdaterar listan

AnnLi - 16 juni

hgjs - 30 Juni

lilja - 21 juli, Själevads Kyrka

Hipo1 - 28 juli

Millan1984 - 11 Augusti, Arnäs Kyrka

Jeeda7 - 25 Augusti

• Svar på tråden Öviksbrudar 2012
  • lilja

Grattis hjgs!!

Floret blev inge bra så jag har beställt ett på nätet på balunz.se  Kostade en slant, men kan kanske sälja iväg det sen.
    Provdukade idag, för att kolla dukar och hur mycket lösa blommor jag måste beställa på. Känns bra!

Nu är det bara tre veckor kvar, känns helt overkligt! Känner viss stress över allt, men tror jag kan vara ganska lugn då jag har det mesta under kontroll. Jobbar en vecka till, sen går jag på semester. Då kan jag börja dra i det sista fullt ut.
    Känns som man nyss började planera, och nu är man så nära. Galet...

* 21 juli 2012 *
  • Hipo1

Jag var och beställde blommor idag. skönt att bocka av det. ikväll ska vi träffa toastparet och planera. tycker bara det dyker upp mer och mer saker, fast jag tyckte jag var klar för länge sen haha.

• AnnLi

Jag fick alla bilder från fotografen idag! Så himla roligt :D

• Millan1984
    Hipo1 skrev 2012-07-03 15:24:16 följande:
    Jag var och beställde blommor idag. skönt att bocka av det. ikväll ska vi träffa toastparet och planera. tycker bara det dyker upp mer och mer saker, fast jag tyckte jag var klar för länge sen haha.

vad ska du ha för bukett??

• Millan1984
    AnnLi skrev 2012-07-03 18:49:28 följande:

Jag fick alla bilder från fotografen idag! Så himla roligt :D

Vad kul, vem var det som fotade er??

39 dagar kvar för vår del. Nästa vecka fixar vi festhäftet och om någon vecka ska vigselprogrammet skrivas ut, vi vet dock ännu inte vem vi får om kantor. Nästa helg hade jag tänkt åka hem så syrran kan göra provuppsättningen och sen sätta mig ner med mamma och fixa med lite pysselsaker.

• AnnLi

Pernilla Larsson, kan absolut rekommendera henne! Fick en skiva med nästan 300 jättehärliga bilder på, blir svårt att välja ut några favoriter :)

• Millan1984
    AnnLi skrev 2012-07-03 18:56:52 följande:
    Pernilla Larsson, kan absolut rekommendera henne! Fick en skiva med nästan 300 jättehärliga bilder på, blir svårt att välja ut några favoriter :)
    hemsida?? Hade ni presentöppning under festen eller tog ni det dagen efter?? Vi ska ha dagen efter, när alla de närmaste är med...
  • AnnLi

pernillalarsson.se

Vi hade inte räknat med att få en massa presenter, så vi hade inte planerat det alls... Men det fick vi och en kompis ställde iordning ett presentbord! Jag visste inte hur man borde göra, men det var några som bad att vi skulle öppna de under kvällen (bland annat en femåring som kom och sa "men NÄR ska ni öppna presenterna?!" och var så söt så man kunde ju inte säga nej) så det blev att vi öppnade dem under festen. Men vi hade bara 30 gäster så det tog ju inte jättelång tid.

• Millan1984
    AnnLi skrev 2012-07-03 19:12:22 följande:

pernillalarsson.se

Vi hade inte räknat med att få en massa presenter, så vi hade inte planerat det alls... Men det fick vi och en kompis ställde iordning ett presentbord! Jag visste inte hur man borde göra, men det var några som bad att vi skulle öppna de under kvällen (bland annat en femåring som kom och sa "men NÄR ska ni öppna presenterna?!" och var så söt så man kunde ju inte säga nej) så det blev att vi öppnade dem under festen. Men vi hade bara 30 gäster så det tog ju inte jättelång tid.

Haha, inte lätt att se presenter stå orörda för en femåring :p ska kolla in sidan...
  • Hipo1

AnnLi: låter lovande. vi ska också ha pernilla :)

Millan: blir en bukett med tre vita rosor och tre vita germini på ett stort grönt blad med lite gröna "spröt", vitt sidenband med ett smalare grönt organza över (mitt på det vita) och några "diamant"nålar. En sån bukett man håller lite över armen. Försöker lägga in bild på buketten vi utgått från (som jag fick av mamma då jag fyllde 30. blommorna har dock stått och börjat sett sina bästa dagar då jag tog fotot).

Svar på tråden Öviksbrudar 2012