• Mirjami

Strumpbyxor eller inte??

Jag ska ha, bla för att jag tycker det är bekvämare med skorna och även om det inte syns så känner man sig snyggare tycker jag. Blir stay-ups.

Sen ska jag byta om efter valsen till en lite somrigare vit klänning i spets. Har långt släp på min klänning och att dansa med alla karlar (som traditionellt skall göras) blir jobbigt att ha släpet hängande över armen tror jag. Och så syns ju mina stay-ups. På change hade de "köp tre betala för två" och då jag skulle ha ett extrapar ifall det blev en maska på så fick jag ju ett par på köpet, perfekt :)

• Mirjami
    AnnaJacob skrev 2011-07-13 08:51:15 följande:
    Är du van av att gå i höga skor? Jag älskar verkligen höga klackar och har alltid det när det är fest, men jag är så orolig att jag ska bli trött i fötterna på mitt eget bröllop, och inte orka dansa (eller att dansen ska bli en plåga). Hur tänker du? =)
    Se till att ha med ombyte! Jag har två par skor, ett par någorlunda nya som jag använder för att gå in och ett par som är över 4 år gamla men omskötta och lika fina som när de var nya. Det "nya" är vita, eller ivory som klänningen och som vanliga pumps med liten öppning fram. Om de börjar skava på kvällen åker de "gamla" som är i silver fram. De är som högklackade sandaler och blingbling och jag skulle kunna springa maraton i dem då de är så ingågna! Kan bli att jag har dem hela dagen också, men OM skav uppstår så är det bra att ha ombyte då mina båda skor isf skulle skava på olika ställen och på så sätt belastar jag inte samma ställe som innan efter bytet.
Svar på tråden Strumpbyxor eller inte??