Har kärlek och bröllop en åldersgräns?
Jag kommer vara 19 när jag gifter mig och för mig funkar det bra, däremot är det olika för alla, jag har jämnåriga kompisar som förvarar sina kläder på golvet tex och då kanske man inte är mogen... :)
Jag kommer vara 19 när jag gifter mig och för mig funkar det bra, däremot är det olika för alla, jag har jämnåriga kompisar som förvarar sina kläder på golvet tex och då kanske man inte är mogen... :)
Måste bara inflika en grej jag tänker på ganska ofta när jag läser här, angående eventuell omognad vid ung ålder. Det är inte säkert att den omognaden någonsin går över! Det hänger en del människor här som är mycket äldre än mig och som ska gifta sig, men ändå visar tecken på omognad... Menar definitivt inte att hänga ut någon, för jag menar ingen speciell, men till exempel om man har problem i sitt förhållande, varför frågar man främmande människor på nätet om hjälp istället för att prata med sin partner?? Och vet man inte att det är heeelt fel att ta tillbaka inbjudningar? Och varför kan man inte (iaf försöka) hålla sams med sina svärmödrar? (även om de säkert är ragator :P) Läste precis en tråd om favours där massa folk hoppade på pinkgrape för att hon ville ha favours fastän att de har kuvertbröllop, men snälla någon, vem är så fånig och barnslig att den skulle bli stött för att brudparet lagt ut en hundralapp på favours och låtit dem betala en tia extra?
Och ni som såg fyra bröllop, hur omogna var inte alla som dansade bröllopsvalser för att sedan övergå i världens fulaste och töntigaste dans?
Kom inte och klaga liksom, mognad behöver inte ha med ålder att göra :P