Min BM kommer ej få någon svensexa, jag ska på möhippa i helgen. Kan JAG överraska honom istället?
Jag tänkte också på det där...varför har inte hans vänner fixat så att han åker dit, till orten de befinner sig på och firar honom ordentligt...
Min blivande har de flesta av sina nära vänner i STHLM...vi bor i Umeå, alltså jäkligt långt borta. De har nyss tagit examen på sina utbildningar och flyttat för att göra karriär i storstan men de kommer alla åka hit upp och överraska min blivande med en hejdundrande svensexa....fick ett mejl idag av hans bästa vän och marsalk som bad om min blivandes arbetesschema...
Men vi är verkligen ett sånt gäng som skulle åka halva Sverige runt för att fira varandra. Vi bara gör sånt, tycker det är roligt och värt all möda.
Klart du kan överraska din blivande med något trevligt, men det blir ju inte en svensexa hur mycket du än försöker...hoppas han inte tar det för hårt...min blivande skulle då bli väldigt ledsen om ingen orkade styra upp en svensexa och åka några mil för hans skull...