Passar denna alliansring med förlovningsringen?
Tycker ringen i TS är väldigt fin och passar bra Men skulle nog valt en annan lägre skena så den inte är lika hög som förlovningsringen. Då blir nog inte glappet lika påtagligt.
Tycker ringen i TS är väldigt fin och passar bra Men skulle nog valt en annan lägre skena så den inte är lika hög som förlovningsringen. Då blir nog inte glappet lika påtagligt.
Vill bara tacka för era kommentarer och berätta att jag har köpt min alliansring nu!! Det blev en med 12 prinsesslipade diamanter 1,2 ct. Fick dock veta att det inte är bra att blanda vitt guld och platina eftersom ringen av platina sliter på guldringen. Därför har vi nu bestämt oss för att byta ut förlovningsringen mot en solitärring i vitt guld i samma stil, fast som matchar alliansringen förstås. Lite synd att jag inte kommer att ha min ursprungliga förlovningsring, men det löser också det där med fattningen och glipan som blev. Så nu har jag motsatt (lyx-)problem istället - att finna en förlovningsring som passar med min alliansring...
Så här ser ringen ut: