Inlägg från: Kattpoet |Visa alla inlägg
  • Kattpoet

Slipp onda fötter!!

Jag lever med fötter som domnar av  och gör det inte ont kan man skada sig mer,   jag hittar ibland stora vattniga blåsor på mina fötter och ibland sten och en och annat häftstift.

Så kolla fötterna innan ni går och lägger er att de är fina och hela. 

• Kattpoet

Det är skillnaden  mellan  smärtstillande, vilket stillar smärtan  och lokalbedövning ( xylocain), som bedövar hela området.

Men man ska inte ta medicin i onödan. 

• Kattpoet

Ja, Ecco är ju så horribelt fula.....

ITALY 75 MM

Vem skulle vilja ha dessa  hemska skor på sig?

KEENE 80 MM
    Man skulle ju få skämma ögonen ur sig om man hade dessa på sig!!

*stor dos ironi här*

Ecco har utvecklas, det är inte  de fot rikta skorna folk verkar minnas från sin barndom.  Skaffa bra skor så håller rygg, fötter och nacke längre. 

• Kattpoet

Du kommer inte klara av  högklackat om du har en svårt stukad fot.  Har du provat dina skor ännu?

• Kattpoet

Använd inte Voltaren:

Om du är överkänslig (allergisk) mot diklofenak eller mot något av övriga innehållsämnen i Voltaren gel (se innehållsförteckningen i början av bipacksedeln).

Om du fått överkänslighetsreaktioner av läkemedel som innehåller acetylsalicylsyra eller andra icke-sterioda antiinflammatoriska läkemedel (NSAID). Fråga din läkare eller apoteket om du är osäker. 

Symtom på en allergisk reaktion mot dessa läkemedel kan innefatta: astma, pipande andhämtning eller andfåddhet; nässelfeber eller hudutslag; svullnad av ansikte eller tunga; rinnsnuva.

Om du har eksem, akne, infektioner eller öppna sår på behandlingsområdet.

Under graviditetens sista tre månader.

Svar på tråden Slipp onda fötter!!