• EeB

Slipp onda fötter!!

Jag måste få säga att det är bland det dummaste jag har läst!

Att använda diklofenak eller andra NSAID/ASA-preparat istället för att köpa sköna skor?

Läs på hur värktabletter/gel påverkar din kropp, gel av den här typen har en hög andel biverkningsdrabbade användare. Dessutom är den strängt beroendeframkallade (främst pga av att användare inte inser att det är en medicin).

• EeB
    AnnaJacob skrev 2011-07-23 04:38:02 följande:
    Jag vet inte med dig, men mina planer är att bara gifta mig en gång i livet, och då tror jag inte att mitt tips är livshotande...=) Hade inte tänkt att gifta mig i ett par fula ecco skor, utan jag vill gärna vara fin på min stora dag!
    Oj oj, här har vi taggarna utåt! :)

Allt jag vill säga är att Voltaren (diklofenak) är känt för orsaka problem med ökande blödningsbenägenhet,
    men kombinera gärna det med trånga obekväma (SKITSNYGGA!!!!) skor, få blåsor, öppna skavsår...
    Då går diklofenaket rakt in i kroppen, släng på en härlig dos alkohol på det också!
  • EeB
    AnnaJacob skrev 2011-07-23 12:00:15 följande:
    Jag har absolut inga taggar utåt, jag tycker bara att det är löjligt att vara så överförsiktig. Man gifter sig ju bara en gång i livet (eller det är ju iallafall grundplanen =) ), och så tror jag inte precis att man dör av lite voltaren kräm som säljs receptfritt på apoteket i sverige (som är ett land med stränga regler när det gäller medicin).

Tycker bara att det måste vara så jobbigt att gå runt om vara så rädd för allt hela tiden..=(
    Jag är inte rädd, och jag är inte dum i huvudet heller.
    Jag är påläst om vad mediciner har för påverkan på våra kroppar, jag arbetar med missbrukare,
    och många missbrukar smärtstillande preparat.
    Jag tycker din inställning till medicin är osund, och jag vill påtala riskerna för dej.
    Men du kan ju alltid ta ett gäng alvedon också på din bröllopsdag, så du inte får ont i huvudet.
Svar på tråden Slipp onda fötter!!