• Freakie

är det dumt att slinga håret tre dagar innan bröllop?

Det hoppas jag inte, för även jag har en tid för det inbokat tre dagar innan mitt bröllop. Tänkte att hur fel kan det bli, i värsta fall har de ju två dagar på sig att fixa det

• Freakie
    Jag han skrev 2011-07-24 11:49:53 följande:
    skönt att höra att jag inte är ensam. Mitt hår har en förmåga att bli tokigt. Men med papper på vad jag gjort innan (haft lite olika nyanser i) borde det väl inte bli fel! Hon är ju utbildad.. Men mitt hår har blivit både prickigt, randigt och ojämnt innan, därav oron. Tack för ditt svar. Ska försöka koppla av..
    Oj... Nu gjorde du ju nästan mig lite orolig. Jag har nämligen inte slingat mig hos denna frissan förr, men men som sagt i värsta fall får de tillbringa torsdagen med att få ur all färg ur håret. Frissan så att man inte skulle göra det alltför tidigt heller, få då skulle man ha en utväxt på bröllopsdagen.
  • Freakie
    Jag han skrev 2011-07-24 12:13:59 följande:

haha, förlåt! Men som du sa, då får man ta dagen efter till att rätta till det.

Jag gifter mig inte med ett kaosartat hår..

Det mesta går att rädda Sen beror det ju på hur man planerar att ha håret under bröllopsdagen. Syns ju mindre om det är helt uppsatt.
  • Freakie
    Jag han skrev 2011-07-24 12:18:32 följande:
    ja precis. jag kör på en slarvig lockig knut i nacken. Så det blir nog bra ändå. Vad ska du ha för frisyr?

Jag ska ha håret halvt uppsatt, hade uppladdningsfunkionen fungerat så hade jag kunnat visa en bild...

• Freakie

Slingade håret idag och det är bröllop på lördag, det blev hur bra som helst

Svar på tråden är det dumt att slinga håret tre dagar innan bröllop?