Vigsel på flygplats?
Är det någon som har eller ska gifta sig på tex Arlanda i samband med en utlandsresa?
Är det någon som har eller ska gifta sig på tex Arlanda i samband med en utlandsresa?
Vi ska låte en guldsmed göra en kopia av Schalins ringar och gör då med dyrare och finare diamanter.
Han gör den ena ringen för 8300 och sen tar han 900kr i arbetskostnad för den släta och sedan 310kr grammet så räknar att den går på 2400.
Jag ska kontakta honom i början av september för att beställa ringarna, om du vill kan jag höra om jag får ge dig hans nummer.
verkar vara ett bra pris men har en bra guldsmed här i stan som jag kan beställa ifrån i såna fall men tack så mycket!
Hej, vi ska oxå ev gifta oss på Arlanda i februari nästa år, vi åker till Thailand 6 februari och har planer på att gifta oss i VIP-rummet. Det är synd att det är så dyrt bara, 7.500.- om man gifter sig samma dag som man åker. Har mailat med en kvinnlig VF och hon hade möjlighet att viga oss vårt avresedatum. Men priset gör att vi inte är helt säker på hur vi ska göra, ringarna kostar ju lite oxå (och då har inte vi tänkt lägga mer än ca 5-6000.- totalt på ringar)...
Meme: Vi gifter oss dagen innan avresa och betalar 3900kr för VIP-rummet, skumpa, choklad och då ställer dom upp som vittnen.
Vi har också barnen med oss och samma här med våran snart 6 åriga dotter :)
Haha! Tänk vad de ska pråla på när/om de själva gifter sig, då blir det prinsessbröllop, garanterat!
Har du, Arlanda2011, eller nån annan, nån tanke eller tips på hur vi ska göra...?
Vi kommer att gifta oss kl 17 sedan efter vigseln äter vi en middag på restaurang Stockholm Fisk som ligger inne på Sky City. Vi bor sedan en natt på Radisson sky citys svit för 2000kr och dagen efter lyfter vi mot Thailand :)
Lykkesmamma och Meme: Hur har det gått för er? Har ni bokat vigseln?
Hej! Nu har vi äntligen bokat vigseln. Präterna har ju haft semester och sen har de bara en präst på Arlanda i höst så det var lite krångel att få ihop allt men nu är det bestämt att vi gifter oss den 26/11 på arlanda. Åker till Teneriffa dagen efter så ska bo på hotelle natten innan. Ska se om sviten på sky city finns ledig då annars får det bli nåt annat rum. Känns så bra att äntligen ha nåt klart.