• Chicita

Hur är folk runtomkring er innan bröllopet? Ivriga? eller inte?

De jag trodde skulle bli jublande glada har inte sagt så mycket alls. Även om dom visar på andra sätt att dom är glada för oss.
    Men några som jag inte ens trodde skulle komma på bröllopet har varit jätteentusiastiska istället.

Så det är lite förvirrande ibland Förvånad

• Chicita

Jag kom precis med en riktig sistaminuten inbjudan till en kollega på jobbet som jag har varit riktigt osams med länge, men där vi nyss (tack vare en tredje kollega) upptäckte att enda orsaken att vi är osams är för att två andra jobbarkompisar mer eller mindre hetsar oss emot varandra.
    Hon har också nyss förlorat en förälder, och just nu går hon igenom en riktigt jobbig skiljsmässa. Så jag tänkte att hon kanske skulle vilja få något annat att tänka på.
    Och hon blev jätteglad... Skrattande
    Precis vad hon behövde sa hon

Att en av skitsnackarna hade lovat att stå i baren och servera lite och alltså inte är "bjuden" utan "anställd" gör ju saken bara bättre... (jag hade frågat den personen för länge sen, när jag fortfarande trodde på lögnerna den personen sa)
    Vilket tillfälle att faktiskt visa för alla att vi inte alls är osams. Så då kanske dom andra kan sluta sprida rykten och snacka skit för att få oss att vara ovänner... Tungan ute 

Svar på tråden Hur är folk runtomkring er innan bröllopet? Ivriga? eller inte?