pyret och snöflingan skrev 2011-08-04 17:24:24 följande:
VI har gift oss utan att ha varit tillsammans i många många år. Vi träffades nyårsafton 2009/10 och först nästa gång när vi träffades igen utan att ha kontakt däremellan fick han mitt nummer att ringa. Någon vecka senare ringer han och vi pratade väldigt mycket i telefon någon vecka innan vi träffades för att grilla hemma hos mig. Resten är historia. Detta under 2010. Så Under sommaren 2010 var vi på flera semestrar tillsammans utomlands, träffade varandras föräldrar och sen flyttade vi ihop och förlovade oss 10de Oktober 2010 efter att vi bestämt oss för detta på Gotland i augusti 2010. I september anlitade vi en koordinator och allt bara rullade på.
Vi hade inget speciellt skäl mer än att vi älskar varandra oerhört och det är ett bevis för att man är seriös, det känns som det iaf. Precis som du säger så är det svårare att hålla på att skilja sig men det finns inget alternativ i vårt förhållande. OM vi någonsin får några problem (har inte haft det hittills) så kommer vi att lösa det på en gång då vi har en väldigt kommunikativ relation.
Vi pratar om allt!
VI har inte heller varit tillsammans i massa år, vi träffades hösten-08 och bestämde oss förra hösten för att vi ville gifta oss. Vi gifter oss på vår tredje årsdag och jag är 23 och han är 25. Men är det rätt så är det :)