Möhippa? JA jag vill men....
Jag vet hur det känns att inte få nån :(
Det blev ganska kort varsel för vårat giftermål, men ändå.. inte ens en middag.. eller enkel lunch kunde mina vänner hitta på.. är så besviken.. jag hade inte alls behövt något avancerat.. bara en liten tanke av mina vänner egentligen.. en fika.. en TV-kväll.. bara NÅT!! är så ledsen..
Men kan ju även tillägga att jag bjöd 8 st av mina "gamla" vänner som jag haft länge (vi har ju sen även "nya" gemensamma vänner) och endast 2 av dom kom.. så 6st kom inte.. 1 av dom hade en väldigt godtagbar ursäkt..
1 av dom sa att hon skulle försöka få barnvakt.. men nej det gick inte så hon tackade nej.. bara nån timme senare tackade 2 till nej, utan nån anledning (dom 3 umgås mycket tillsammans) .. 1 tyckte det var lite bängligt att fixa barnvakt, hon ides inte fråga sin mamma igen då hon nyss varit barnvakt.. 1 sa att hon inte kunde (läste sen på FB att hon bara varit i sin stuga och badat som ligger ca 1,5 mil ifrån oss).. och 1 svarade aldrig ens på inbjudan..
Så man undrar ju lite vad man har för vänner egentligen..
Mannens kompisar dom svängde ihop en helkväll för hans skull.. dom var 10st har jag för mig.. och jag är såååååååå glad för hans skull att han har såna vänner. det var inget jätteavancerat men det var en svensexa för hans skull.. som hans vänner ville fira honom med.
Nu har du ju ändå 4v kvar så jag är helt övertygad om att de hittat på nåt :) var inte orolig.