Möhippa? JA jag vill men....
Måste få skriva av mig. Vi har planerat vårt bröllop i ca 1 år. Gifter oss om 4 veckor. Idag blev min blivande "haffad" till sin svensexa. Det blir så roligt för honom, tyvärr kunde inte alla vara med, men de viktigaste personerna för honom har kommit. De kommer hem på em igen för att här intaga middag. Då ska jag hålla mig borta.
Jag tycker det är jättekul att bästa vännerna gör det här....bara för honom. Jag unnar honom detta av hela mitt hjärta!!
Det är bara det att jag.......känner mig avundsjuk!! Att hans vänner gör det här för honom.
Ja jag skäms verkligen för detta.
För jag känner NU att det skulle vara sååå roligt att få vara i centrum, tillsammans med mina vänner där de hittat på något roligt för mig. Bli överraskad.
Jag tog upp det här med möhippa med vår värdinna i tidigt stadium och sa att jag kan tänka mig att alla vännerna träffas och äter en god middag tillsammans och bara har trevligt. Inget förnedrande eller utstyrsel.
MEN jag har inte hört ett ljud någonstans, ingen ringer, ingen frågar. Total tystnad. Den blivande vet ingenting. Till råga på allt vågar/vill jag inte fråga. För tänk om de säger "nej vi har inte tänkt ordna något..du ville ju inte" och jag vill inte tvinga dem att ordna något de inte känner för.
Herregud, vad är väl en bal på slottet? Bara... så underbar
Snälla ni där ute, är jag helt ute och cyklar? Det kan ju ff hända, men om inte, då kommer jag bli så ledssen
Alla känner ju inte alla, tänk vad pinsamt på bröllopet "hade du ingen möhippa"? "Nej ingen ordnade något sånt"...
.