Möhippa? JA jag vill men....
Pillar liv i denna "gamla" tråd istället för att starta en ny...
Jag tror/vet/hoppas att min m2bs stora grabbgäng drar ihop en svensexa åt honom, jag tänkte att någon vecka efter att inbjudan har gått ut så messar jag hans bror och frågar lite luftigt om de har bestämt datum för svensexan ännu...? Eller är det ofint?
Jag skulle gärna vilja ha en mysig hippa, men... jag har ju inga tjejkompisar öht, ingen syster, inga kusiner.... Har några få killkompisar, en bor 30 mil bort, en annan tycker att allt sånt här är trams.
Min m2b´s vänner har ju fruar och flickvänner i ungefär samma ålder som mig, men jag umgås inte med dem alls. De umgås flitigt med varann, tjejkvällar, middagar, fika på stan, gymma, you name it. Men jag har inte blivit medbjuden en enda gång. Träffas vi tillsammans med våra partners så, visst, de säger hej och man får en liten kram, men vi fixar knappt att kallprata med varandra. De gillar smink, mode, fester, alkohol och höga klackar, jag sitter där som ett litet troll och längtar mest hem till min stickning
Så att de tjejerna skulle hitta på nåt för att det tycker synd om mig känns inte realistiskt. Och skulle de göra det så skulle det kännas ... lite falsk. Vi känner inte varandra.
Dock vet jag hur jag skulle vilja ha det: Min m2b blir kidnappad, de har en rolig dag med paintball & gocart, typ. Sen åker de och badar bubbelpool och relaxar innan de avslutar dagen på restaurang. Jag + några av de andra killarnas respektive är med och bubblar och käkar.
Det skulle kännas så ... tja, tragiskt och martyr-aktigt att sitta helt ensam en hel dag och kväll medans de är ute och har tok-kul medans man vet att man inte får någon som helst hippa själv.
Dock är ju poängen med en svensexa att den blivande frun inte är med.
Svårt det här. Det viktiga är iallafall att han får en svensexa.