Mörklila som temafärg - fler än vi?
Vad tycker ni om dom här? Kostar 367 kr med frakt. Men klacken är 10.16 cm.. är det kanske lite högt... Vad tycker ni?
Förlåt, hade visst inte läst klart innan jag skrev... ;)
Jag är på jakt efter genomskinliga klistermärken som jag kan klista igen gästpresenten med. Vet ni vart jag kan finna det?
Har lite mörklila saker som måste bort på min blogg... Kolla in om du vill...
www.karlochcecilia.blogg.se
Någon som behöver mörklila rosenblad, kristaller eller plommon organzaband? www.karlochcecilia.blogg.se
Jag har också 7 mm tjockt plommon färgat organsa o 6 mm plommonfärgat satin band om någon är intresserad. :)
Ja nu blåser vi liv i den, vi ska ha lila, silver och grönt som färger :)
Någon som hittat läckra lila skor?
Har en bild på min blogg... Köpta på ebay men är väldigt höga men super fina....
Tack för tipset!
Har aldrig handlat från e-bay förrut, men nån gång ska väl vara den första :)
Organza, är det lite tunnare tyg...? Typ som man ser igenom?
Japp det är organza och det är jätte snyggt som löpare då det inte blir lika starka kontrser mot den vita duken... Tycker jag i alla fall.. Jag har plommon lila eller lite mörkare lila och jag köpter gardin från ikea och klipper till löpare... för 79 kr får du ut 10 löpare om dom är 30 cm långa.... Så det blir inte dyrt...
Jag köpte flera paket men nu ska jag inte ha löpare längre då jag vill ha mera vitt och bara detaljer i lila... så nu ska jag klippa ut och ha dom som stolsband runt stolsöverdragen.... Den färgen är exakt samma om du vill matcha och köpa organzaband till festprogrammet... Då är det plum du ska ha på bandet...
Glömde skriva att det var sarita gardinen jag köpte... Den är också typ organza... Är inte hundra om det är organza men ser lika dant ut... :)