(Så tänker jag trycka på ladda upp men skickar istället inlägget...)
Vi ska försöka hitta silverblommor eller pluppar som man kan pynta med lite bak som vi gjorde med de pärlor osv vi hade hemma. Sen ska den göras lite mer noggrannt och flätorna kommer vara lite bättre men på ett ungefär såhär blir det och det känns superskönt. Slipper ha massa hår i ansiktet å jag får även ha lite flätor som jag nästan alltid har i håret :)
M2b är på svensexa sen igår, hihi. Han hade gett upp hoppet nästan om att få någon och börjat höra av sig till sin bror och toastmaster och lite förtvivlat frågat om det överhuvudtaget blir någon (han är rätt upptagen kommande helger fram till bröllopet och ville veta på ett ungefär...) å alla bara "Neeee, det har vi inte hunnit titta på än faktiskt, skulle jag fixa den??" Så då blir det ju ännu roligare när han är helt chockad. Så igår ringde de på, iklädda nylonstrumpor på huvudena å kidnappade honom. M2b hade fått panik å försökt slå ner dem innan han fattade vad som hände å sen tejpade de ihop honom och åkte :D Inväntar spänt att han kommer hem någon gång frampå eftermiddagen så han kan berätta hur han haft det!