• Anonym

Fruhippa som spårat ur!

Ni alla kloka kanske kan ge mig några kloka ord på vägen? Vi är två läger när vi planerar hippan. Några vill ha en straffhippa som går ut på att man ska köra runt frun i kundvagn i vår lilla stad, göra henne packad och göra någon dans. jag och några andra vill ha en tillställning med lite spa och restaurang. Något som mannen sagt att frun verkligen behöver. Hur ska vi ställa oss till detta? Alla vill ju ha det på sitt sätt? Ord som att "äktenskapet är dödsdömt" så vi måste rycka upp frun så hon blir lite roligare från det ena lägret. Hot om en riktig förnedringhippa när den drivande i "partylägret" kommer gifta sig startade tydligen ett världskrig. För mig är vänskapen mellan oss oväsentlig, men fruns hippa måste ju få bli bra!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-07 23:19
    Roligt att höra att någon är på min sida :) Skulle vara roligt/intressant att höra någon på andra sidan. som tycker att det är dags att rycka upp frun så hon blir lite roligare. Någon?

• Svar på tråden Fruhippa som spårat ur!
  • Anonym

Lyssna på mannen!
    Jag ska gifta mig om två veckor och har sagt till mina vänner att om de kommer med en förnedringshippa går jag hem. punkt slut.
    Jag skulle föredra en kul och mysig tjejkväll......
    Blivande mannen har precis varit på sin svensexa och den var lugn och fin. De badade tunna och bastade. Alla hade roligt och ingen kände sig förnedrad. Som de ska vara.
    Hoppas allt går bra.

• Anonym

Ni kanske får göra som  några jag känner,   ena gänget ville ha  förnedringshippa och andra sidan spa,  tyvärr så var det mer  för förnedringshippan än spat   men de som ville ha spa dagen kände bruden mycket bättre än förnedrings gänget.

Så vad som hände var, spagänget spelade med förnedrings gänget och de satte en dag för kidnapping,   3 timmar innan sagda  kidnappning  så kidnappade spagänget tjejen och tog henne i väg för en spa weekend.

Blivande maken visste om det hela och när förnedrings gänget kom sa han bara lungt,  ni känner inte min blivande fru alls och vi trodde ni kände oss bättre, ta en funderar om ni vill ha vår vänskap.

Och så stängde han dörren.  

Några av förnedringsgänget kom inte till bröllopet efter som  "maken  bestämde ju allt som tjejen fick göra".... 

Svar på tråden Fruhippa som spårat ur!