• Krystal

Viataprint? Någon som har testat dem?

Dejli skrev 2011-08-08 07:34:22 följande:
    Jag höll på att beställa därifrån en gång. Lade en order men hade inte mitt kort framme just då, så jag tänkte vänta lite med att betala. Under tiden hann jag bli fullkomligt bombarderad med skräppost från deras sida. Visst, lite reklam tycker jag är okej, men jag fick minst ett - ofta fler - om dagen i två veckor innan jag lyckades avregistrera mig från deras sida, vilket inte var helt enkelt då iaf (kan ju ha ändrats, detta var i vintras).

Vet också många som tyckt att kvaliteten på grejerna är helt ok, men när de beställt så har de nappat på olika gratiserbjudanden som sedan självklart inte visat sig vara gratis (dyr frakt etc) och känt sig lurade när de varit riktigt arroganta på kundtjänst. Tror inte det är något större fel på deras grejer, men jag tycker inte de kör med schysst marknadsföring och jag skulle inte använda mig av ett sådant företag.

Japp...har beställt adresslappar där EN gång..och nu är man plötsligt "bästa trogna kunden" och får massa med gratis erbjudande och saken som bara ska kosta 1 kr..och min hemort har blivit "utvald" titt som tätt med massa speciallerbjudande på mailen...

Svar på tråden Viataprint? Någon som har testat dem?