Viataprint? Någon som har testat dem?
Vi har beställt tackkort, som vi just nu väntar på. Tycker att det ser väldigt snyggt ut på skärmen (stort foto på första sidan, litet foto på baksidan, med bildtexter – så att vi kunde använda oss av två helt olika fotografier, vilket var kul – och en hälsningsfras på insidan). Vi har också valt en något dyrare papperskvalitet, så vi hoppas verkligen att detta blir bra.
Priset -- en tusenlapp för 200 st dubbla kort + kuvert, inklusive frakt och moms – var betydligt lägre än från många andra leverantörer, men även designmallen var snyggare än vad som fanns hos t ex [fotolabbet] Crimson.
Som alla andra skrivit får man enorma mängder reklammail från Vistaprint, vilket kan vara lite irriterande. Fast jag var förberedd på det, eftersom det hade framgått i tidigare trådar. Antingen får man väl avregistrera sig, eller kanske registrera en tillfällig mailadress som enbart används för denna beställning. Än så länge tar jag glatt emot mailen, för de är ganska underhållande med alla tokiga produkter de försöker sälja...
Hoppas på att liksom Väduren få min 21-dagarsleverans tidigare än så; har jag också läst om i tidigare trådar!
Om jag kommer ihåg det återkommer jag här med en liten utvärdering när korten kommit.