• Ana

Passar denna som vigselring?

Passar denna ringen verkligen som vigselring? Ser det inte mer ut som en snygg ring som man kanske istället ska använda på andra handen, (kanske på långfingret till och med)?

Den jag har nu som förlovningsring ser ut ungefär så här, (lite större diamant typ..):

Tack på förhand!
  • Svar på tråden Passar denna som vigselring?
  • Ana

Får börja med att säga tack för alla svar. :)

Tack, förlovningsringen har jag designat själv ihop med en guldsmed i Göteborg, (Guldsmedsmästarn). :) Kan verkligen rekomendera dessa. :)

Jo, det är nog snyggast med en rak ring till min förlovnngsring...grejen är att den här ringen har jag hittat på nätet, så jag har inte sätt den  verkligheten...så det är så svårt...sen är den ju sååå snygg.... kan ju inte riktigt släppa den... Ska gå till min guldsmed idag, (om jag hinner), och kolla med honom om han har något liknande och se om dem ser bra ut ihop...annars får det nog bli en rak ring som vigselring.

• Ana

Aha, ingen fara! Tyvärr så har jag bara hittat bilden på internet, men går du till en guldsmed så kan dem ju göra den åt dig, bara du tar med dig bilden. :) Lycka till. :)

Svar på tråden Passar denna som vigselring?