MarkusOAnna skrev 2011-11-02 11:23:43 följande:
Sen en sak till som Anna reagerade på (min fru) vad dålig respekt många av er här inne verkar ha till yrket i fråga. Tänk om folk skulle börja skriva och ifrågasätta era löner och yrken?!?! och vad vet ni egentligen om att spela och underhålla en hel dag på ett bröllop? har ni gjort det själva? vet ni vad som krävs? hur många klarar av det egentligen?
När vi kikade på vår underhållning inför vårt bröllop så föll det alltid på något hos många entertainers och musiker. Vi tyckte Michael hade en helhet i det han presenterade för oss och ett grymt koncept. Vi tyckte även han såg stilig ut på bilderna på hans hemsida och det var viktigt för oss sen hade vi fått tips om Michael här på torget i tidningar och från bekanta.
Jag själv som haft Michael på mitt egna bröllop vet att han har ljud och ljus för flera hundra tusen kroner med sig ut när han spelar och även en medhjälpande musiker som säkert kostar pengar.
16 000 :- för en heldag stämmer inte heller. Vi betalade 12 000 :- för en heldag och är det dyrt för en heldag med resa och allting så är det väl upp till var och en, jag tycker inte det är dyrt. Min hantverkare här hemma kostar 600 :- i timmen och han tar ju till och med betalt när han inte är här.
// Mackan
16 000 stämmer det skickade han till mig i mailet när jag ville ha prisuppgift!! Du kan gärna få se mailet om du inte tror mig?? Detta gör det ju hela ännu mera oseriöst att han tar olika pris för heldag. Sen kan det ju vara så att han höjt för vi ska gifta oss 2012 då detta var priset för det året. Så vadå stämmer inte?