• Svar på tråden Michael Abrahamsson förgyllde vår dag!!!
  • Tusssi

Kan också varmt rekommendera Michael. Var på ett bröllop i somras där han var med och styrde upp musiken hela dagen. Riktigt bra och proffsigt!

• Wintercandles

Skönt å höra någon som är nöjd med honom. Har själv bokat hans heldagslösning till vårt bröllop.

• Tusssi
    Wintercandles skrev 2011-09-19 12:21:20 följande:
    Skönt å höra någon som är nöjd med honom. Har själv bokat hans heldagslösning till vårt bröllop.
    Det var ett bra val, Michael är fantastisk och sjunger "skorrande" vackert!
  • gbg2012

Han är bra. Men vi tyckte att 15000 kr var lite mycket. Så vi ska boka en duktig solist till kyrkan och liveband under hela festen för nästan halva priset istället. Dock kommer vi inte ha någon mingelmusik eller musik under middagen. Men tycker det känns ok. =)

• CarPer
    gbg2012 skrev 2011-10-07 19:32:33 följande:
    Han är bra. Men vi tyckte att 15000 kr var lite mycket. Så vi ska boka en duktig solist till kyrkan och liveband under hela festen för nästan halva priset istället. Dock kommer vi inte ha någon mingelmusik eller musik under middagen. Men tycker det känns ok. =)
    Verkar vara ett bra allternativ....nästan självklart
  • POCHP

Vad bra han var, taack för tipset!

• Aniara4

Han måste verkligen vara extraordinärt bra eftersom det så ofta dyker upp trådar till hans ära på BT. Det ser man aldrig för någon annan musiker. Han måste verkligen ha något speciellt.

• Tusssi
    Aniara4 skrev 2011-10-20 15:44:31 följande:
    Han måste verkligen vara extraordinärt bra eftersom det så ofta dyker upp trådar till hans ära på BT. Det ser man aldrig för någon annan musiker. Han måste verkligen ha något speciellt.
    Ja det är han också!

Fick precis se ett klipp på facebook som jag måste dela med mig av.

Michaels tolkning av utan dina andetag.

Lyssna o njut -
    ">

• tessan031

Vad "städade" alla Michael-trådarna har blivit. Bara bra kommenterar om honom nu.

Tussi:

Bara en fråga. Så du var alltså gäst på ett bröllop där Michael spelade och sedan dess
    känner du en inre drivkraft att rekommendera honom på alla möjliga vis? Har jag förstått saken
    rätt?

Svar på tråden Michael Abrahamsson förgyllde vår dag!!!