• Svar på tråden Michael Abrahamsson förgyllde vår dag!!!
  • Aniara4
    Rosia Persson skrev 2011-10-31 16:50:09 följande:
    Vissa verkar bara ha sett honom någonstans och bara måste tipsa andra om upplevelsen på BT och andra hänger kvar här efter de gift sig för att kunna fortsätta rekommendera!!?
    För att inte tala om alla som registrerar ett konto, skriver ett inlägg två minuter senare där de rekommenderar honom, och därefter loggar ut och aldrig syns till igen!
  • FrökenFrö

Håller med om att det är irriterande med smygreklam som detta, men jag tänker att om man väljer att ignorera dessa trådar och inte skriva i dem så försvinner de ju snabbt ner på alla listor. Som det är nu så dyker ju rubriken med hans namn upp bland de senaste inläggen hela tiden. Kanske smartare att låta tråden självdö.

• gbg2012
    POCHP skrev 2011-10-31 20:34:43 följande:
    Jag fick michael bokad för bara några dagar sedan. Trots allt skitsnack på BT VÅGADE JAG BOKA. heja mig :)   har hört att det är många musiker som förstör för andra för att de är konkurrens om jobben. Men det är väl ganska enkelt egentligen. Det blir ju konkurrens om allting. hela tiden. Men det slutar väl i att vill man boka någon så gör man väl det för att man gillar just den musikern. Reklam eller inte. Så är det för mig iallafall. Den artisten som jag bokat kanske inte alls passar till någon annans bröllop. Och kanske är det så, att ju mer det diskuteras och spekuleras och skitsnackas, desto mer intressant blir det. Har ni tänkt på det? 

I kyrkan ska jag överraska mannen med kents bästa låt. Ljuvlig är den och om man tvivlar på michaels kompetens kanske man kan lugna sig av denna. (obs! cyniker göre sig icke besvär. det kommer sticka i öronen på er ;)

">

" target="_blank">

han sjunger bra, det kan ingen säga något om vi har varit i kontakt med honom. Men 16 000 kr kändes för mycket för vår budget och han verkade lite borta på vår musiksmak. Synth vad är det? hehe. Så vi bokade ett coverband för 6500 kr hela kvällen istället. 
  • förlovadflicka

Lyssnade lite nu, och gillar man lite "gnälligare" röster så är det ju perfekt, dock känner jag många som är mycket duktigare... Har inte med det här att göra men hans frasering var ju lite rolig, jag kan i te texten helt på "utan dina andetag" och blev väldigt förbryllad när han sjöng "min klocka har stannat under dina ögonlock" som om det var en egen mening, haha :p

• Sörön10
    förlovadflicka skrev 2011-10-31 21:03:58 följande:
    Lyssnade lite nu, och gillar man lite "gnälligare" röster så är det ju perfekt, dock känner jag många som är mycket duktigare... Har inte med det här att göra men hans frasering var ju lite rolig, jag kan i te texten helt på "utan dina andetag" och blev väldigt förbryllad när han sjöng "min klocka har stannat under dina ögonlock" som om det var en egen mening, haha :p
    haha ojdå! ja, det kanske inte riktigt var vad Jocke Berg menade när han skrev texten...

• CarPer
    Jag fick michael bokad för bara några dagar sedan. Trots allt skitsnack på BT VÅGADE JAG BOKA. heja mig :) har hört att det är många musiker som förstör för andra för att de är konkurrens om jobben. Men det är väl ganska enkelt egentligen. Det blir ju konkurrens om allting. hela tiden. Men det slutar väl i att vill man boka någon så gör man väl det för att man gillar just den musikern. Reklam eller inte. Så är det för mig iallafall. Den artisten som jag bokat kanske inte alls passar till någon annans bröllop. Och kanske är det så, att ju mer det diskuteras och spekuleras och skitsnackas, desto mer intressant blir det. Har ni tänkt på det?

I kyrkan ska jag överraska mannen med kents bästa låt. Ljuvlig är den och om man tvivlar på michaels kompetens kanske man kan lugna sig av denna. (obs! cyniker göre sig icke besvär. det kommer sticka i öronen på er ;)

">

" target="_blank">

För det gaget kunde du säkert fått orginalet till covern och inte cover på covern

">

• Aniara4
      har hört att det är många musiker som förstör för andra för att de är konkurrens om jobben.
    Haha, där kom den igen också. Japp, alla som tycker det är skumt med alla dessa reklaminlägg är i själva verket konkurrerande musiker. De konkurrerande musikerna verkar dock ganska korkade, eftersom de lägger så mycket tid på att skapa användare som är aktiva och diskuterar allt mellan himmel och jord i andra trådar för att bygga förtroende, och sen ifrågasätter reklamkampanjerna för MA - men glömmer att tala om vilken musiker de rekommenderar istället!

Så ok, anlita gärna mig att sjunga på ert bröllop istället! Jag sjöng i kyrkokören när jag var ung, så jag är inte helt tondöv. Hypotyreosen har gjort min röst lite skrovlig ibland och eftersom jag inte övat så mycket de senaste 20 åren sjunger jag inte riktigt rent alla gånger, men å andra sidan behöver ni inte betala så mycket som 16 000, jag kan göra det för 14 000! Jag kan spela Für Elise på piano också, så det är ett riktigt kap!
  • Chicita
    Aniara4 skrev 2011-11-01 08:47:51 följande:
    Haha, där kom den igen också. Japp, alla som tycker det är skumt med alla dessa reklaminlägg är i själva verket konkurrerande musiker. De konkurrerande musikerna verkar dock ganska korkade, eftersom de lägger så mycket tid på att skapa användare som är aktiva och diskuterar allt mellan himmel och jord i andra trådar för att bygga förtroende, och sen ifrågasätter reklamkampanjerna för MA - men glömmer att tala om vilken musiker de rekommenderar istället!

Så ok, anlita gärna mig att sjunga på ert bröllop istället! Jag sjöng i kyrkokören när jag var ung, så jag är inte helt tondöv. Hypotyreosen har gjort min röst lite skrovlig ibland och eftersom jag inte övat så mycket de senaste 20 åren sjunger jag inte riktigt rent alla gånger, men å andra sidan behöver ni inte betala så mycket som 16 000, jag kan göra det för 14 000! Jag kan spela Für Elise på piano också, så det är ett riktigt kap!
    Det är taget Flört
    Lika bra att boka dig nu inför eventuellt förnyande av löftena nån gång om sisådär 10-15 år. För med det priset och den kunskapen så lär du få fullbokat sen.
    Jag har ju i och för sig inte hört dig, men jag kan ju rekommendera dig efter att du fått så underbara lovord (av dig själv) här inne Skrattande
  • Sörön10
    Aniara4 skrev 2011-11-01 08:47:51 följande:

Tänk om det gick att få en schysst deal om man rekommenderade dig... Vad säger du? Hur mycket avdrag gör du?
  • Aniara4
    Sörön10 skrev 2011-11-01 09:50:43 följande:
    Tänk om det gick att få en schysst deal om man rekommenderade dig... Vad säger du? Hur mycket avdrag gör du?
    Om du lovar att skriva på Bröllopstorget att jag var jättebra och sjöng rent hela tiden kostar det bara 10 000!
Svar på tråden Michael Abrahamsson förgyllde vår dag!!!