Tusssi skrev 2011-11-03 19:32:43 följande:
Frågan är vilka som är oseriösa - upprymda blivande och gifta bröllopspar som vill dela med sig av sina tips eller konkurerande musiker?
Måste man vara en konkurrerande musiker om man inte gillar denna kille?
Eller rättare sagt om man inte gillar reklamen som känns lite överdriven och skum...
Jag kan inte ta en ton, kan knappt vissla på hunden utan att det blir falskt.
Jag spelade blockflöjt i åk 3 tills jag upptäckte att jag är notblind och måste spela på gehör. Vilket inte funkade så bra när det blev lite mer avancerade låtar.
Men det är klart...
Om nån vill hyra in mig till sitt bröllop för att underhålla så kan jag säga att jag är en jäkel på att ladda CD-skivor i spelaren
För mig spelar det ingen roll om han är världens bästa musiker.
-Det är sättet som reklamen görs som gör att jag drar öronen åt mig.
Bara att en kille beskrev Michael som "stilig" trots att han uppenbart gift sig med en tjej är en varningslampa för mig.
Frågade runt bland arbetskamrater och maken, brorsan och lite andra killar. Och alla är överens. Möjligen skulle dom säga att "han har stil" om dom ska beskriva en kille som klär sig vårdat och tar hand om sig. Men dom skulle aldrig säga att han är stilig.
-Att det skapas konton som lovordar Michael och höjer honom till gudastatus. Och sen drar man härifrån.
-Att alla motargument är "ni är dumma" eller "avundsjuka konkurrerande musiker"...