Michael Abrahamsson förgyllde vår dag!!!
Jag tycker det är riktigt sliskigt med den här typen av reklamtrådar, känner rent avsmak för det som det försöker göras reklam för. Liksom Förlovad flicka reagerade jag starkt på den där hårprydnadssajten med de förfärligt fula och dyra hårsmyckena, men denna för den här musikern är lika gräslig. Den dyker ju upp hela tiden precis som fågeln som retar Kalle Anka på julaftonen?!?
Jag har aldrig hört karln, och jag vill aldrig göra det heller, känner jag. Jag får avsmak för honom, pga de osmakliga och billiga reklambombardenmangen här på BT! Så om det är så att ni verkligen gillar honom, sluta genast upp med att starta den här typen av trådar för jag tror inte att någon kommer vilja anlita honom om ni fortsätter, tyvärr. Eller är det ett smart drag av en konkurrent? Isf fungerar det äver förväntan...
Och om jag påstås också hör till skaran av konkurrerande musiker, så kan jag stoltsera med att jag kan spela "Fjäril´n vingad" på blockflöjt med ett och annat "feltramp" med fingrarna...så där lite charmigt. Jag har ju problem med mina leder, de värker och är stela. Dessutom kan jag spela elorgel, eller rättare sagt jag kunde för många år sedan. Även där stor risk för "feltram", förstås!
Jag kan sjunga! Men tyvärr inte längre hålla tonen efter en väldigt elak stämbandsinflamation i tonåren, och liksom Aniara4, har jag hypotyreos som gjort rösten aningen skrovlig. Men sjunga kan jag, absolut...sjöng i barn- och kyrkokör som yngre, och har sjungit för mina barn en hel del. Så vad sägs om en trio med mig, Aniara4 och Chicita, till ett facilt pris som vi kommer överens om senare?? Jag tror att vi kommer göra succé! Kanske fler vill hänga på, rent av??