MarkusOAnna skrev 2011-11-02 12:35:11 följande:
Jag känner honom personligen, ganska bra numera och mig har han aldrig erbjudit någon rabatt eller liknande för att jag ska skriva bra om honom här det gör jag för jag vill det.
Tycker det är så lågt att hela tiden gnälla. Hela denna tråden är ju gnäll rakt igenom från sånna som dig som redan är gifta och dessutom inte haft honom själv.
Det kanske bara är så enkelt att han är väldigt duktig på det han gör och när ett bröllop är över så går vissa par in och hyllar honom till hans fördel för han har varit med och gjort deras dag.
Vad är det som stör dig så mycket om han nu får så mycket beröm?
Om jag byggt ett hus (om vi leker med tanken) och någon hantverkare eller liknande person gjort något superjobb för mig så klart att jag sprider det vidare det är ju så det funkar. Och det är ju därför sånna här forum finns.
Och en sak till om han nu skulle erbjuda rabatt för att peaple skulle skriva gott om han är (vad gör det) det är väl ändå upp till kunderna/bröllopsparen själva att välja sin underhållning.
Simma lugnt // Mackan
Som vi har påpekat flera gånger: Berömmen skulle inte vara konstig om någon tex skulle öppna en tråd och be om tips på bra trubadurer. Det som är konstigt är att folk startar nya trådar enbart för att hylla honom och på så sätt göra reklam, vilket i sig egentligen inte är tillåtet. Sedan försvinner dessa personer, vilket tyder på att de bara har registrerat sig för att göra reklam för honom. Och detta sker i stort sett inte med någon annan artist. Jag har aldrig hört talas om denna person utanför BT, så om han nu är så bra som alla påstår, varför gör man inte reklam för honom på fler ställen?
Och ja, jag tycker faktiskt att det är oseriöst att erbjuda rabatt om man skriver gott om honom.