Michael Abrahamsson förgyllde vår dag!!!
Ja jag är då trött på människan vid det här laget!! Tror hans rekomendationer snart får motsatt effekt...
Ja jag är då trött på människan vid det här laget!! Tror hans rekomendationer snart får motsatt effekt...
Nu är det ju ingen som påstår att Michael inte är bra, för det är han säkert! Och de som väljer honom får naturlligtvis göra det!
Det vi ställer oss frågande till är varför det tipsas om honom här på BT i tid och otid, i egna trådar, men sällan om någon annan musiker? Det är helt klart lite skumt och en smula oeriöst.
Som vi har påpekat flera gånger: Berömmen skulle inte vara konstig om någon tex skulle öppna en tråd och be om tips på bra trubadurer. Det som är konstigt är att folk startar nya trådar enbart för att hylla honom och på så sätt göra reklam, vilket i sig egentligen inte är tillåtet. Sedan försvinner dessa personer, vilket tyder på att de bara har registrerat sig för att göra reklam för honom. Och detta sker i stort sett inte med någon annan artist. Jag har aldrig hört talas om denna person utanför BT, så om han nu är så bra som alla påstår, varför gör man inte reklam för honom på fler ställen?
Och ja, jag tycker faktiskt att det är oseriöst att erbjuda rabatt om man skriver gott om honom.