CarPer skrev 2011-11-03 00:33:59 följande:
MarkusOAnna
Kan du förklara varör du vid ett flertal tillfälle reomenderade MA på ett väldigt militant sätt redan innan du haft ditt bröllop? ....det var något om en polare som sagt osv. osv. ....jag kan hjälpa dig att hitta trådarna om minnet sviker.
Fullt medveten om att även jag rekomenderat åtminstonde 3 band/musik här.för att ge allternativ till dumheterna på BT.
Hur man än vrider och vänder på det så tar MA ca. 1300:-/h och jag vet att man hittar minst lika bra allternativ för 500-700:-/h ....för den slanten kan man tom. få live hela kvällen om man vill.
Nej du behöver inte förfriska mitt minne trots att det är fest och afterwork här i London ikväll.
Det stämmer bra att både jag och Anna har rekommenderat Michael innan vi gifte oss. Kompisar till oss hade Michael inhyrd och det var bla den vägen vi fick nys om honom och hans heldagskoncept.
Gällande priset om jag betalar 10 eller 15 eller 20 tusen för underhållning på min bröllopsdag det har för mig ingen som helst betydelse. Jag betalar gärna för saker och tjänster om jag vet att det är bra grejer. I detta fallet Michael.
Tack för oss!