Inlägg från: förlovadflicka |Visa alla inlägg
  • förlovadflicka

Michael Abrahamsson förgyllde vår dag!!!

Lyssnade lite nu, och gillar man lite "gnälligare" röster så är det ju perfekt, dock känner jag många som är mycket duktigare... Har inte med det här att göra men hans frasering var ju lite rolig, jag kan i te texten helt på "utan dina andetag" och blev väldigt förbryllad när han sjöng "min klocka har stannat under dina ögonlock" som om det var en egen mening, haha :p

• förlovadflicka

Vi är flera som skrivit i den här tråden som är i branschen (fast jag är ingen trubadur så jag är absolut inte en konkurrent!) men det hör inte hit, det vi "klagar" på är bara att det verkar förekomma smygreklam som är rentav löjligt uppenbar. Jag bryr mig inte så mycket egentligen, hade det varit smart smygreklam som man inte kommit på så hade han ju känts väldigt seriös, men när man måste ha folk att starta konton, skriva hur fantastisk han är och sedan aldrig synas igen så känns det bara oseriöst, oavsett hur bra han är.

• förlovadflicka

Sticka ut? På de inspelningar jag hört sticker han då inte ut, känner många som är bra mycket bättre om jag ska gå efter det jag hört, det är knappast så att folk klagar för att de är bittra för att de inte haft honom. Har man gift sig och inte varit med på bröllopstorget tidigare så tror jag knappast att man skaffar sig ett konto här för att bara tipsa andra om en enda grej, i så fall borde man väl se de människorna i andra trådar också. För på alla de bröllopen måste ju något mer än han varit bra. Eller?

Svar på tråden Michael Abrahamsson förgyllde vår dag!!!