Inlägg från: NoCh |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden Michael Abrahamsson förgyllde vår dag!!!
  • NoCh

Hej alla

Jag vill klargöra några saker en gång för alla, :

Rabatt??  Jag har inte fått ngn som helst rabatt eller gentjänst för berömmet. Är det så svårt att tro att man vill dela med sig av sitt glädjerus efter sitt bröllop och berömma de som varit med och skapat dagen??
    Reklam? Jag hittade M.A. via en liknande tråd här på BT och är själv glad för detta iom att det är en djungel och när man planerar bröllop vill man gärna ha ett beprövat koncept, så jag vill göra er samma tjänst som ngn gjorde mig
     "Varför starta en tråd och försvinna"??  Jag gifte mig 6/8, jag gick in 2 dgr efter här och delade med mig av mitt beröm, sen har jag inte haft så mkt mer här att göra iom att jag inte planerar att gifta mig igen och det är hela syftet med detta forum

Jag är väldigt förvånad över hur mkt ståhej det blivit kring detta och tycker allvarligt talat att det är lite larvigt.
    Vill ni inte anlita honom så gör inte det och läsa inte dessa trådar, för då är väl syftet ändå urvattnat - om man är ute efter tips och sen klagar och misstänkliggör alla dessa

Om ni däremot vill ha bra tips på bra musiker (som är lite tanken bakom detta) så skulle jag iaf inte utesluta M.A. - ialla fall inte bara för att ngn annan tyckte att han var bra!

Tack för mig, Hej!
  • NoCh
    Aniara4 skrev 2011-11-02 19:27:24 följande:
    Om du hade varit den första eller den enda som gick in bara för att rekommendera honom hade inget reagerat. Men det kommer väldigt många trådar just om honom och mig veterligt inga om andra musiker. Det är svårt att tro att alla andra musiker är så dåliga att ingen känner sig manad att rekommendera dem på samma sätt.
    det har jag ju ingen aning om varför iom att jag gift mig en gång och bara hade en musiker, så jag hade bara honom att berömma.

Då är det väl ändå de andra det är fel på - de som inte visar sin uppskattning
Svar på tråden Michael Abrahamsson förgyllde vår dag!!!