Innehållsförteckning på läpsylen?
Fick en av eras reklamutskick idag med en läpsyl eller vad det är, det finns ingen innerhållsförteckning på den och den luktar perfymigt så jag undrar bara vad innehåller den?
Fick en av eras reklamutskick idag med en läpsyl eller vad det är, det finns ingen innerhållsförteckning på den och den luktar perfymigt så jag undrar bara vad innehåller den?
Jag fick också en och innehållsförteckning finns på insidan av locket :) Jag tror tanken är att den ska lukta vanilj, för det står "Vanilla fragrance" :P
Min har inte det , jag kollade, det finns finns lite svart guck på locket det är allt.
Nåja om detta ska vara vanilj då är jag drottingen av Saba.
Kan du skriva upp vad den har mer?
Jaha okej, då har den väl blivit utsmetad eller något :/
Nu blir det på engelska, kopierar bara rakt av vad som står.
Contents: Petrolatum, White mineral oil, Hexadecanoic acid, Beeswax, Lanolin, Ceresin, Titanium, Dioxide, Vitamine E acetat, E216, Metylparaben, E320.
Vanilla fragrance
Kan ju säga att jag kan inte använda den, kliar som bara den på läpparna!
Provade på handen och jag har ett rött utslag och de har bara suttit där i 10 min.
Tackar så mycket.
Haha så smart var inte jag, att pröva på handen. Nåja, får väl skylla mig själv då :P
Jag har lärt mig den hårda vägen att aldrig testa saker på läpparna först.
Måste inte saker som säljs i Sverige ha svensk innehållsförteckning? Men det kanske de inte är? Sålda i Sverige alltså...
Ingen aning. Detta är ju dock något som skickats gratis, vet inte om varan sålts här. Made in China är den då ;P haha
Kan vara så att jag lyckades få den enda utan innehållsförteckning, sådant händer ju.
Men normalt ska den ju sitta så man kan se den utan att man behöver öppna den.