Jag är en idiot, men snälla hjälp mig. Jag vet inte vad jag skall tro? :(
Jag kommer förmodligen få påhopp om vad som är rätt och fel. Och jag vet att jag gjort fel. Och jag får skylla mig själv, men snälla, bortse från min idioti, jag behöver lite råd ändå. Har sådan klump i magen.. :(
Facebook handlar det om. För ett antal månader sedan så visade sig att sambons ex chattat med honom där och de kallpratade lite osv och det slutade med att hon frågade om han ville ses osv. Hon har en grej för honom, så det var inte vänskapligt. Min sambo sa nej direkt och sen dess har de inte pratat. Historien är lång, han gjorde lite fel i konversationen, men inget för att ja inte skall lita på honom. Hur som, jag är medveten om att jag inte har världens bästa självbild, så svartsjukan kan av olika anledningar spöka, speciellt efter den gången.
PROBLEMET: Sambon var inte hemma en stund, och nyfken som jag är, testar jag att logga på hans face på datorn, gissar lösen, o det var rätt. Första gången ja gör det. Vet inte ens varför! Hur som, jag läser inget privat, utan bara kikar runt pyttelite. Efter några minuter, så kommer det notification om att han har ett nytt privat meddelande. Jag rör ingenting. Någon minut efter så ser jag att den har "slocknat", dvs som att medd är öppnat. Efter ngn minut (ja, jag är dum) kollar ja bara snabbt från vem. Men ja hittar inget nytt medd som nyss mottagits...? Om han raderade detta från mobilen, finns den väl fortfarande kvar som arkiverad? Jag blev nervös efter detta, och tänkte kanske har exet skrivit igen (de är ej vänner på face) och han var rädd att ja skulle se (för att skydda mig) och raderade det. Men via mobilen kan man ej radera helt.. Så jag kollade på meddelande historien och allt, och inget nytt där.. jag förstår inte? Jag är hemsk, jag vet verkligen det och jag får skylla mig själv, men finns det ändå någon vänlig själ som kanske vet? Ps. min sambo är underbar verkligen och skulle direkt ge mig lösenordet om jag bad. Vilket jag ej gjort, dock gissade rätt tyvärr. Så att han döljer ngt låter också konstigt..
Sista gången jag gjorde detta iallafall.. Usch.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-11 19:05
Jag är inte hemma för tillfället så hinner inte svara på alla inlägg just nu, men uppdaterar sen. För tillfället vill jag tacka alla för era inlägg o säga att ni är heeeelt jäkla underbara människor!! KRAM! :)