• Joanna86a

Lägg in en bild på din bruduppsättning (och dina tärnors hår)

Blev inspirerad av tråden med brudbuketter. Så släng in en bild. Har ni varit hos frisören så kan det ju vara intressant med pris!

• Svar på tråden Lägg in en bild på din bruduppsättning (och dina tärnors hår)
  • Millan W
    Lojsy skrev 2011-08-13 11:29:34 följande:

Här kommer min bruduppsättning jag hade på vår fantastiska dag 30/7 2011 :)

Galet snyggt verkligen =) Fan va snyggt med fjädrar diggar det riktigt mycke ,Både jag å min blivande kommer ha inslag av fjädrar =)
  • Lojsy

Millan W: TACK! Jo det blev riktigt bra med fjädrar! Hade även samma små fjädrar i brudbukettens "stjälkar" som var långt gräs. Beställda dessa från Etsy och satte sedan dit tunn ståltråd så de gick att fästa. :)

• Oniq

Lojsy skrev 2011-08-13 11:29:34 följande:

Här kommer min bruduppsättning jag hade på vår fantastiska dag 30/7 2011 :)

Nu förstår jag varför jag gillar din stil så mycket. Du påminner väldigt mycket om en av mina vänner som är så otroligt frän och samtidigt har väldigt bra smak och idéer :)
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • Lojsy
    Oniq skrev 2011-08-14 08:53:13 följande:
    Lojsy skrev 2011-08-13 11:29:34 följande:Nu förstår jag varför jag gillar din stil så mycket. Du påminner väldigt mycket om en av mina vänner som är så otroligt frän och samtidigt har väldigt bra smak och idéer :)
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
    Oj Tack Oniq det var ingen dålig komplimang!! :)

Vad har du för tankar och ideér Oniq om hur ni ska ha det på ert bröllop? Blev lite nyfiken då vi verkar tycka samma saker är snygga! Kollade din sida men den var hemlig :)

Vi är otroligt nöjda med allt i samband med vårt bröllop och nu i efterhand känns det allt lite tomt när man inte har något att planera längre! 

Får lägga allt krut på lilltjejens minivilla (större lekstuga), som är under byggnation, där min tanke är att det oxå ska gå i vitt svart och rött :) 

• Ihöst

2600 kr för både hår och make
  • SaJo1981

Ihöst haha läste 2600 för hår och make (som i man och inte som i make up) haha :)

• Ihöst
    SaJo1981 skrev 2011-09-18 17:36:08 följande:
    Ihöst haha läste 2600 för hår och make (som i man och inte som i make up) haha :)
    Hehe, så fel det kan bli =)
  • Aniara4

Det som inte syns här är att jag hade lösa lockiga slingor där framme.
Svar på tråden Lägg in en bild på din bruduppsättning (och dina tärnors hår)