• Joanna86a

Lägg in en bild på din bruduppsättning (och dina tärnors hår)

Blev inspirerad av tråden med brudbuketter. Så släng in en bild. Har ni varit hos frisören så kan det ju vara intressant med pris!

• Svar på tråden Lägg in en bild på din bruduppsättning (och dina tärnors hår)
  • Oniq

Jahopp, jag börjar väl då. Mest för att visa bild på frisyr som inte sitter på en hollywoodstjärna eller fotomodell ;)

Det var en frisörlärarinna som gjorde uppsättningen - jag fick den i bröllopsgåva. Half-up-do med lite bus och pärl-swirls.

Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • Niini

Minns inte vad det hela gick på eftersom betalningen blev uppdelad mellan bröllopsdagen o provkamningen. Dessutom fixade jag sminket på samma ställe.

• Joanna86a

Skitsnygga båda två!

• Lojsy

Här kommer min bruduppsättning jag hade på vår fantastiska dag 30/7 2011 :)

• Fröken Emma

Lojsy
    SKITSNYGGT!!
    Och vilka magiska detaljer!! Att ha samma mönster i håret som på klänningen!! Genialiskt!

• Lojsy

Tack Fröken Emma :)

Jag fick många komplimanger för mitt hår, speciellt av killarna!?! :) Var supernöjd, tänk att det jag hade tänkt i huvudet (svårt att hitta bilder på en sådan frisyr) gick fram till frisören och att hon kunde genomföra det!! :)

• Triton77

Så här såg jag ut den 23/7 när vi gifte oss, en komnpis till mig har gjort frissyren. Uppsatt fram och lockar som hänger ner på ryggen, även pärlor på hårnålar lite här och där
  • Rickina

Såhär såg jag ut på vår dag den 30/7 :)
  • Madreh73

Sparar och hoppas på lite korta frisyrer gärna med tiara eller liknande i. Flört

Svar på tråden Lägg in en bild på din bruduppsättning (och dina tärnors hår)