• Happy72

Prischock på hår!!

Är det rimligt med 6000 kr för en hårförlängning och brud uppsättning??? Blev lite skakad....2 veckor innan bröllopsdagen så avbokade jag ALLT!!

• Svar på tråden Prischock på hår!!
  • Happy72

Jag vet faktiskt inte...kom aldrig så långt...det värsta är att när jag bokade tiden för ca 2 mån sen så var det en helt annan summa som nämdes..

• Happy72

Nej,nej ...det var med hårförlängningen...men summan vi snackade om var betydligt lägre och på står dom att dom aldrig sa den summan....

Får kolla upp på blocket om någon gör det privat...lite klump i magen bara, för detta var ju en viktig del för mig, även om det känns hemskt ytligt att lägga ner så mycket på mitt hår... Suck.

• Happy72

Jag chansar och gör det privat..fick en bra magkänsla för tjejen jag snackade med.....får väl köpa en slöja oxå om i fall att.....;) Tror mitt ytliga ego behövde en knäpp på näsan...:)

• Happy72

Så då var mitt dyrt då..., kommer på nu i efterhand att  frissan inte nämde något om provuppsättning utan bara bokningen på bröllopsdagen...

• Happy72

Nu har jag fått mitt "nya hår"!!!! Gav 1500 för 100 1gramsslingor med keratinvax+isättning i 4 timmar! Är sjukt nöjd och såååå lycklig att det löste sig, igår var min kmpis här och testade uppsättnngar på mig och fick till det riktigt bra!!! Wiiiiieee!!! Bröllop om 8 dagar!!

Svar på tråden Prischock på hår!!