Inlägg från: bumbibjörn |Visa alla inlägg
  • bumbibjörn

Jag rer inte ut det här!

Jag tycker ni ska prata med varandra, ett bra tips är att skriva ner vad ni absolut vill ha med på ert bröllop både i form av antalet personer, vilka som är viktiga att dela er dag med er, kläder, cermoni, fest ja allt helt enkelt! Sedan kan ni försöka kompromissa utifrån det. Det mesta går att lösa bara man pratar med varandra. Min blivande har inte velat gifta sig tidigare, medan jag alltId drömt om detta och tycker det är den ultimata kärlekshandlingen. Så när vi förlova oss var det inte bröllop med i beräkningen. Vi fick barn och ja då ville han gifta sig. Vi har haft äldigt olika syn på hur jag vill ha ett kyrkbröllop medan han tyckte att man lika gärna kunde gå till rådhuset och att det var festen som var det viktigaste. Han kände sen att han inte kunde säga nej till mitt drömbröllop, även om jag sa det att det funkar med rådhuset. Det jag vill säga är att man behöver inte vara lika och tycka exakt likadant, men man måste kunna prata med varandra. Jag önskar dig all lycka till!

Svar på tråden Jag rer inte ut det här!