julibrudUmeå skrev 2011-09-20 20:49:14 följande:
Såg att jag fallit ur listan, eller kanske la jag aldrig till mig? Jag har legat lite lågt med funderingarna ett tag, känns som att det inte finns så mycket att göra i dagsläget, annat än spara pengar då
SaraJohanna, det är nog vi som har bokat det datumet ni ville ha på Fabriken, vilken tur att det verkar lösa sig ändå för er! Vi har också bokat Jösta. Vi har bokat Backenkyrkan för vigsel men jag har hört att vissa har valt att viga sig på plats vid Fabriken, undrar hur det har fungerat? Eftersom vi har ganska sen vigsel skulle vi ju spara in lite tid där med att byta ställe och så...
- höstlöv, 1 oktober 2011. Vigsel: Rådhuset och bröllopsmiddag med närmsta familjen. Fest: för vänner några veckor senare i vår kvarterslokal.
- Marimekko86, 29:e oktober 2011. Vigsel: Umeå stadskyrka. Bröllopsmiddag/fest: Fabriken
- keelizah, förmodligen vinter 2012
- chabar 30 juni 2012 Backens kyrka - Baggböle Herrgård
- SaraJohanna 21 juli, kyrka ej bokad - Bröllopsmiddag/Fest: Fabriken
- Insanire 21 alt 28 juli Tavelsjö kapell - antagligen Tavelsjö lägergård
- julibrudUmeå 28 juli 2012 Backenkyrkan - Bröllopsfest Fabriken
- Bröllop2012 4 augusti, Vännäsbykyrkan.
- BloodyDisgusting 16/6 2012 Vigsel: Prel. Trädgården. Bröllopsmiddag/Sittning/Fest: Studion, Umeå Folkets Hus
Haha jasså du, ja det var ju ingen fara, vi råkade bara se att den lördagen var vår förlovningdag, men det var egentligen inte så viktigt för oss och löste sig ju väldigt bra! : ) Har också sett det, vi kommer nog att boka en kyrka mest på grund av att min sambos släkt är rätt kyrkliga och risk för regn. Annars får jag för mig att jag läst om något par som gifte sig utanför vid älven. Är man orolig över vädret kanske man kan se om det finns möjlighet att sätta upp ett partytält? Prata med personalen på Fabriken, de är säkert vana! Okej, vad spännande, har ni redan bestämt mat också eller? Vi står och velar om buffé eller 3-rätters... : )