Umebrudar 2011/12
Hejsan!
Det här är tråden för alla i Umeå med omnejd som planerar bröllop nu under hösten 2011 eller under 2012! Följ med och dela tips, idéer och tankar om er stora (eller lilla) dag!
Hejsan!
Det här är tråden för alla i Umeå med omnejd som planerar bröllop nu under hösten 2011 eller under 2012! Följ med och dela tips, idéer och tankar om er stora (eller lilla) dag!
Vad gäller hotell har jag ingen aning om vad som är bra. Aveny vet jag bara att jag varit inne i en gång och det var hemskt. En våning var korridoren som ett rymdskepp med skumma ljussättningar. Och i rummet så var det GLASVÄGG mellan toan och sovrummet, och dessutom inte en vägg från golv till tak. Tack men nej tack till det. Tror dock inte att alla våningar är lika för vissa har jag hört har varit nöjda där.
Men du har bara fyra sidor? Alltså inte lagt till några sidor?
alltså 12 sidor med text på båda sidorna så det blir 24 sidor när det skrivs ut...
Med andra ord sex papper eftersom det är fyra sidor på varje papper. Det vore kanske lättare för mig att kika på själva filen ifråga. Har dock inte en dator med publisher förrän på måndag. Men jaginboxar dig min mejl så gör du sedan som du vill. Är lite svårt att ta det såhär, jag är mer för att pilla lite! :)
Med andra ord sex papper eftersom det är fyra sidor på varje papper. Det vore kanske lättare för mig att kika på själva filen ifråga. Har dock inte en dator med publisher förrän på måndag. Men jaginboxar dig min mejl så gör du sedan som du vill. Är lite svårt att ta det såhär, jag är mer för att pilla lite! :)
Hoppar på här!
- höstlöv, 1 oktober 2011. Vigsel: Rådhuset och bröllopsmiddag med närmsta familjen. Fest: för vänner några veckor senare i vår kvarterslokal.
- Marimekko86, 29:e oktober 2011. Vigsel: Umeå stadskyrka. Bröllopsmiddag/fest: Fabriken
- keelizah, förmodligen vinter 2012
- chabar 30 juni 2012 Backens kyrka - Baggböle Herrgård
- Insanire 21 alt 28 juli Tavelsjö kapell - antagligen Tavelsjö lägergård
- bröllop2012 4 augusti 2012. Vännäsbykyrkan.
- BloodyDisgusting 16/6 2012 Vigsel: Prel. Trädgården. Bröllopsmiddag/Sittning/Fest: Studion, Umeå Folkets Hus