Inlägg från: Anonym (lycklig!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lycklig!)

tips till "kul" bröllop??

I fredags bokade min älskade kyrka Skrattande superlycklig!

Nu en liten grej som jag funderar över.... Har ni några tips om hur man ska lägga upp bröllopsfirandet?? Det är så att vi har bestämt oss för ett litet bröllop (jag drömmer om ett ganska stort bröllop egentligen men då sambon inte vill det men ändå vill gifta sig PLUS att jag är en sån som vill ha allt, alltså resa, hus o.s.v i framtiden har vi båda kommit fram till ett litet bröllop med bara familjen) och nu undrar jag om det finns några mer som ska ha ett "litet" bröllop? Hur gör men ett sådant roligt om ni förstår vad jag menar?

Många säger nu säkert att det kan va roligt med bara familjen med, och jag håller med, men ibland kan det faktiskt bli så automatiskt att ju mer folk, desto mer surr och mingel och mer feststämning. Vill ha ett roligt och speciellt bröllop, vill inte att middagen ska va över när alla ätit klart och så. Man gifter sig bara en gång och jag vill verkligen fira den hela dagen!

Tips någon??

Ska tilläggas att sambon inte är så värst mycke för det där med att ha  stora fester ändå, så någon fest lite senare vid ett enskilt tillfälle för vännerna är uteslutet, många gör ju så vad jag vet Glad

• Svar på tråden tips till "kul" bröllop??
  • Anonym (lycklig!)

Tack för svar Chicita! Ja alla känner varann redan, det är föräldrar, syskon och deras respektive och barn. Ja jag vet att festen blir vad man gör det till, men jag är rädd att det kan bli lite lamt med "bara" middag även fast det säkerligen blir trevligt. Men ja, jag får spåna vidare! tack för tipset.

Fler tips mottages varmt!

Svar på tråden tips till "kul" bröllop??