• Svar på tråden Nu har vi fatt vara fantastiska bilder!!!!!!!
  • Annooo

ÅÅååh så vackra. Ser ut som en dröm! :)

Grattis.. :D

• polkapinne

Jättefina foton. Precis så som jag tänkt mig. Skira och romatiska:)

Sen så tänkte jag på era lila och vita pappbollar i taket. Var har ni köpt dem? Har ni hittat dem här i Sverige?

• andersson1970

Fantastiska bilder, otroligt vackra är ni!!

• Fröken Emma

Nu ska här inte hopa grodor ur mun på mig men det är så satnas svårt...sorry...att hitta på ord som på bästa sätt beskriver bilderna, som säger mer än 1 000 ord!!

Så magiskt, fick en känsla av att få ha varit med på er dag. Fantastisk klänning!! Kyrkan bland den mest fantastiska jag sett. Brudtärnor som både skrattar gott o fäller en tår. btw gjorde jag det me när jag fick se dom gudomliga barnen!!! Å vad jag vill vara i dina skor!!! ( inte för att det är nått fel på mitt eget liv).

Stort stort grattis o all lycka i framtiden!!

Magiskt!

• Mariamilena80

Jättefina bilder och ni var som sagt väldigt fina=)

• akgosmos

Vilka stämningsfulla bilder och vilket vackert brudpar! Grattis!

• DonkeyLovesMonkey

Polkapinne! Jag kopte med rislampor fran Usa, vi bor dar numera och mycket av dekorationen kopte jag med darifran!!!

Tack for alla fina komplimanger!!!!! :))))) 

MonkeyLove....
  • polkapinne
    DonkeyLovesMonkey skrev 2011-08-15 14:02:07 följande:
    Polkapinne! Jag kopte med rislampor fran Usa, vi bor dar numera och mycket av dekorationen kopte jag med darifran!!!

Tack for alla fina komplimanger!!!!! :))))) 
    MonkeyLove....
    Tänkte det med:) Har sett det i en del webshoppar därifrån. Kanske kan be min bästa vän som bor i usa köpa några med sig när de kommer...
  • fru2011kanske
    GRATTIS!
    Vilka vackra bilder! och de har verkligen fångat så mycket känslor! Ser ut som ni haft en Underbart Bröllop!
Svar på tråden Nu har vi fatt vara fantastiska bilder!!!!!!!