-
-
Svar på tråden Nu har vi fatt vara fantastiska bilder!!!!!!!
-
grattis!!!!!
ni verkar ha haft det slottsbröllop som jag själv drömmer om.
-
Waow..
Tänkte precis att det såg ut som sådana där jättefina inspirationsbilder som finns på bl.a. Martha Stewarts hemsida!
Fränt. Då finns det alltså så stilfulla bröllop på riktigt :) *haha*
Jättefina bilder.
-
vad fina och vilket fint hår!
-
Jag smäller av... bilderna är så vackra att man bara drömmer sig bort! Gudars vad vackert! (:
-
Du ser ut som en filmstjärna, vilken utstrålning! Och så mycket glädje! Jättevackra bilder!
-
Riktigt fina bilder!
-
Jättefin frisyr! Är allt ditt eget hår?
-
Vackert! Underbar klänning också - vilket märke och modell?
-
Fick satta dit nagra extensions :) , Klanningen ar designer Jim Hjelm's syster designer "Tara Keely" kommer inte ihag modellen men den ar fran varkollektionen 2010.. Det var den forsta jag provade och den enda :)))
-
Du har möjligtvis inte funderat på att sälja din klänning ..? Den är helt otroligt vacker. Allt är så fint på era bilder. Finner inga ord. Det är precis sö jag vill att mitt bröllop ska se ut
ni har verkligen lyckats
grattis!
-
Grattis!! jätte fina bilder.. =)
-
Nu har jag kikat på dina bilder flera gånger och "surat" halva dagen... Helt plötsligt känns vårt bröllop på lördag som en logdans i jämförelse....
Vilken UNDERBAR dag ni verkar ha haft. Och vilket fantastiskt jobb du gjort med alla detaljer och dekorationer! BRAVO!!! Färgerna är udnerbara, du är vacker som en Hollywood-stjärna, Jimmy Choo-skorna to die for och tärnorna så vackra att man blir tårögd! Stort grattis!!! Synd att vi bara har 4 dagar kvar, annars hade jag anlitat dig som vår bröllopsfixare.. Men nu är du förhoppningvis på väg på en underbar bröllopsresa!! -
Men guuuud vilket vackert bröllop! Får man fråga vem som fotat och vad ni fick betala för det?
Vackra! Grattis!!! -
Klickade mig fram själv! Återigen vackert! Väl investerade pengar!Joanna86a skrev 2011-08-16 20:37:03 följande:Men guuuud vilket vackert bröllop! Får man fråga vem som fotat och vad ni fick betala för det?
Vackra! Grattis!!! -
Stort Grattis! Och vilka härliga bilder! =)
-
Vilka underbara bilder och jag måste säga - din frisyr!!!
Helt fantastisk!
Stort grattis -
Väldigt fina bilder :)