-
-
Svar på tråden Nu har vi fatt vara fantastiska bilder!!!!!!!
-
Grattis!! Jättefina!!
-
ÅÅååh så vackra. Ser ut som en dröm! :)
Grattis.. :D -
Jättefina foton. Precis så som jag tänkt mig. Skira och romatiska:)
Sen så tänkte jag på era lila och vita pappbollar i taket. Var har ni köpt dem? Har ni hittat dem här i Sverige? -
Fantastiska bilder, otroligt vackra är ni!!
-
Nu ska här inte hopa grodor ur mun på mig men det är så satnas svårt...sorry...att hitta på ord som på bästa sätt beskriver bilderna, som säger mer än 1 000 ord!!
Så magiskt, fick en känsla av att få ha varit med på er dag. Fantastisk klänning!! Kyrkan bland den mest fantastiska jag sett. Brudtärnor som både skrattar gott o fäller en tår. btw gjorde jag det me när jag fick se dom gudomliga barnen!!! Å vad jag vill vara i dina skor!!! ( inte för att det är nått fel på mitt eget liv).
Stort stort grattis o all lycka i framtiden!!
Magiskt!
-
Jättefina bilder och ni var som sagt väldigt fina=)
-
Vilka stämningsfulla bilder och vilket vackert brudpar! Grattis!
-
Polkapinne! Jag kopte med rislampor fran Usa, vi bor dar numera och mycket av dekorationen kopte jag med darifran!!!
Tack for alla fina komplimanger!!!!! :)))))
-
Tänkte det med:) Har sett det i en del webshoppar därifrån. Kanske kan be min bästa vän som bor i usa köpa några med sig när de kommer...DonkeyLovesMonkey skrev 2011-08-15 14:02:07 följande:Polkapinne! Jag kopte med rislampor fran Usa, vi bor dar numera och mycket av dekorationen kopte jag med darifran!!!
Tack for alla fina komplimanger!!!!! :))))) -
GRATTIS!
Vilka vackra bilder! och de har verkligen fångat så mycket känslor! Ser ut som ni haft en Underbart Bröllop!