Inlägg från: hannahsofia |Visa alla inlägg
  • hannahsofia

vad kostade din vigselring? alt kommer kosta.

vi köpte både förlovingsringar och vigselringar inför bröllopet eftersom vi ville göra allt inom ett år :) vi kör i rött guld och min förlovningsring låg runt 2000 och hans runt 9000 (min blev nästan gratis efter 20% rabatt ;)) nu har jag beställt min vigselring som kommer gå på lite över 9000... så typiskt att vi ska gifta oss precis när guldet är som dyrast men men!

• hannahsofia

jag är telefonist på eniro 118 118, så den sitter på alltid :)

• hannahsofia
    Fröken Emma skrev 2011-08-17 20:18:22 följande:

Jag är lite minianonym här på BT, så jag kan inte avslöja för mycket om mitt yrke för det är lite unikt, men det är blandat kontorsarbete och muskeljobb!, så jag kan inte ha ringar med utotstående bling bling, och eftersom jag ibland måste ta av den så vill jag ju inte lägga en ring för 10 000:- i en låda på jobbet.

nej det förstår jag såklart! jag vill inte heller ha något som står ut så jag kommer ha en halvalliansring som är i nivå med förlovningsringen, just för att jag vill inte slå i den i något eller typ riva mina barn i ansiktetn nä'r jag väl får dem (barnen alltså, vi har inga än ;)) eller det kanske inte funkar heller?
Svar på tråden vad kostade din vigselring? alt kommer kosta.