• Margaux

vad kostade din vigselring? alt kommer kosta.

Min vigselring blir en helt enkel vitguldsring på 2-3 mm. Den är nog inte alls dyr kan jag tänka! Borde kanske gå och beställa en snart dock med tanke på att det bara är 4 veckor kvar....
    Förlovningsringen var nog lite dyrare eftersom den har diamanter runt om. Runt 10.000 tippar jag, har ingen aning.
    Mitt i mellan skulle jag vilja ha en enstensring med 0.5 karat, den klättrar snabbt upp mot 40.000 skulle jag tro.... Vi får se om m2b har hajjat och ger mig en sån i morgongåva. Tror nog inte det dock!! 
    Jag har alltid min förlovningsring utom när jag sover. Jag kan inte ha bling när vi reser så därför blir vigselringen helt slät, den vill jag alltid kunna ha med mig.

• Margaux
    Fröken Emma skrev 2011-08-17 20:18:22 följande:

Jag är lite minianonym här på BT, så jag kan inte avslöja för mycket om mitt yrke för det är lite unikt, men det är blandat kontorsarbete och muskeljobb!, så jag kan inte ha ringar med utotstående bling bling, och eftersom jag ibland måste ta av den så vill jag ju inte lägga en ring för 10 000:- i en låda på jobbet.

Häng den på en kedja runt halsen?
Svar på tråden vad kostade din vigselring? alt kommer kosta.