Tiisa skrev 2011-08-18 14:45:11 följande:
Jaa :D Flervåningskakfat? *tjusigt* Jag blir nästan manisk.. Har varit i vår lokal och mätt bord idag, planerat hur de ska stå osv.
Jag skulle vilja göra som pinkgrape sa, bjuda på mer till maten, men samtidigt så ska vi bjuda på obegränsat med alkohol i lokalen efter middagen, våra gäster och vi själva har inte råd att vara där en hel kväll :( De serverar även små portioner där, så lite kakor, godis, ost kan vara på sin plats..
Men en tanke till då! Hur gör jag och killen med hotellrummet? Hotellet har incheckning 18, självklart kan vi komma senare, men hur länge måste vi stanna på festen av artighet?
Jo, jag tänkte på flervåningsfat :D Älskar sånna och vi tänkte köra lite vintage-tema på dukningen over all så att låna ihop kakfat från farmor och andra släktingar borde funka.
Vi kommer ändå att åka bil igenom tyskland nästa sommar - så vi får med oss alkohol på vägen hem. Ev. köper vi med oss vinet från Italien, problemet är bara att vi på hemvägen passerar genom Schweiz var tanken. :/ Aja, italienskt vin köpt i tyskland lär ju vara lika gott det :)
Vi tänkte åka rätt sent till hotellet tror jag, men vi har ju ett år kvar att planera det :P