Inlägg från: Fröken Emma |Visa alla inlägg
  • Fröken Emma

Godisbuffé??

Tiisa skrev 2011-08-17 21:14:57 följande:

Brudimaj: Samma här :D

Pinkgrape: Du har alldeles, alldeles rätt.. Anledningen till att vi bara tog ett glas var att vi hade tagit lån och det var det enda pengarna räckte till och vi skickade ut inbjudningarna. Efter det har vi fått ta ytterligare lån och ligger ändå back i ekonomin. Jag hade liksom lagt den delen (middagen) bakom mig som färdigplanerad. Nu fick jag mig en tankeställare :)

Är det tokigt att under till exempel välkomsttalet påpeka att vi utökar drickat?

Mela01: Ostbricka är smart!

Förlovad flicka: Tack för tipsen! Godisråttan lät awsome ;-D

Jossis81: Vad fint!!

Det låter supersmarrigt.

MEN om ni har överskridit budgeten för maten, hur kan man då komma på iden att lägga till en godisbuffe och extra mat till "efterfesten"?!?!

Nä skippa godiset och ostbrickan, be nån snäll tanat att göra 7 kakor till er ist att bjuda på!!
  • Fröken Emma
    Tiisa skrev 2011-08-18 20:33:15 följande:
    haha, jaa.. när du säger det så så låter det helt vridet! Fast jag är mer inne på att OM vi får några hundra över efter alla "riktiga" utgifter till bröllopet så blir det det här de hamnar på. Nu blir jag snurrig på mig själv.. :-S
    Ja, det L`ÅTER iaf bättre ;)
    Huvudsaken är att ni inte tar vatten över huvudet och att ni får en fantastisk oförglömlig dag! <3
Svar på tråden Godisbuffé??