• petitemoi

Ni som har gift er, får jag se er bordsdekoration?

Behöver inspiration till bordsdekoration.
    Och som rubriken lyder undrar jag om jag kan få se era? Om någon annan har bra bilder som ni hittat någonstans som inspiration så ser jag gärna dem också:)
    Tack!

• Svar på tråden Ni som har gift er, får jag se er bordsdekoration?
  • SnartFruSir

Hej! Vi gifte oss i lördags. Har inte fått bilderna från fotografen ännu, men jag kan dela med mig hur det såg ut innan blommor kom på plats. Vi hade turligt nog tvärgående balkar i taket, så därför kunden vi klä in taket med odlingsväv och för det fick vi väldigt mycket beröm:)

Före:

Efter:

Närbild dukning

Bilderna kan jag tyvärr inte ändra storlek på av någon anledning.. Men hoppas det går bra ändå!
  • petitemoi

Oj så fint:) taket var ju helt otroligt, synd att vi inte har bjälkar i taket:P
    Vad hade ni för sorts blommor då?
    Tack för att du visade bilderna:)

• Fru Kopparskiöld

Väldigt fint!

Grattis till bröllopet!

• Nu tusan ska jag bli fru
    petitemoi skrev 2011-08-22 11:46:01 följande:
    Behöver inspiration till bordsdekoration.
    Och som rubriken lyder undrar jag om jag kan få se era? Om någon annan har bra bilder som ni hittat någonstans som inspiration så ser jag gärna dem också:)
    Tack!
    Hej!
    Här är lite bilder från vårt bröllop den 6/8. Vi hade "Mamma Mia tema" på bröllopet med mycket Abba och Grekland. Färgerna gick i lavendellila...
    Hoppas du finner inspiration! :)

Finns mer bilder på min blogg: www.litendelavmig.se

LYCKA TILL!

Samtliga bilder är fotade av: www.felicitasfoto.se
  • petitemoi

Wow jag blir verkligen imponerad av er:D
    Älskar din bordsplaceringstavla " Nu tusan ska jag bli fru":) och ditt Jelica var superfint också:)
    Kul att ni vill dela med er:D

• Nu tusan ska jag bli fru
    petitemoi skrev 2011-08-22 22:05:36 följande:
    Wow jag blir verkligen imponerad av er:D
    Älskar din bordsplaceringstavla " Nu tusan ska jag bli fru":) och ditt Jelica var superfint också:)
    Kul att ni vill dela med er:D
    Tack! Den finns att köpa på IKEA½ =)
  • petitemoi

Nu tusan  ska jag bli fru: Jag måste bara säga att ert bröllop var otroligt vackert, kikade på din blogg och satte igång bildspelet och tittade på bild efter bild, det var väldigt många men de va så fina så jag kunde inte sluta bläddra för jag undrade hela tiden vad nästa bild skulle va: för något haha:)

Det  var som sagt otroligt fint och om vårt blir hälften så lyckat som ert så är jag helnöjd:D
    Tack för dagens bästa inspiration! Och grattis.

Svar på tråden Ni som har gift er, får jag se er bordsdekoration?