• petitemoi

Ni som har gift er, får jag se er bordsdekoration?

Behöver inspiration till bordsdekoration.
    Och som rubriken lyder undrar jag om jag kan få se era? Om någon annan har bra bilder som ni hittat någonstans som inspiration så ser jag gärna dem också:)
    Tack!

• Svar på tråden Ni som har gift er, får jag se er bordsdekoration?
  • ElinFalk85
    SnartFruSir skrev 2011-08-22 12:11:16 följande:
    Hej! Vi gifte oss i lördags. Har inte fått bilderna från fotografen ännu, men jag kan dela med mig hur det såg ut innan blommor kom på plats. Vi hade turligt nog tvärgående balkar i taket, så därför kunden vi klä in taket med odlingsväv och för det fick vi väldigt mycket beröm:)

Före:

Efter:

Närbild dukning

Bilderna kan jag tyvärr inte ändra storlek på av någon anledning.. Men hoppas det går bra ändå!

Jag läste: Vi hade turligt nog tvärgående badkar i taket....
    fick mig ett gott skratt =).
  • SaJo1981

Orkar inte förminska mina bilder men en länk till min blogg så lägger jag upp bilderna där=)

sajo.blogg.se 

• Rosi

Efter:

Närbild dukning
    hur lyckades du få upp det i taket... hur fint som helst.. =)
  • petitemoi

Tack SaJo:) var inne o kollade bloggen, alla är verkligen duktiga på att få lokalerna att se fantastiska ut.
    Jag funderade också på att slingra murgröna på borden mellan våra blommor, men va rädd att det kanske så märkligt ut, men efter att ha sett dina bilder känner jag att jag går för det:D
    Var jättefint ju! Tack:)

• SaJo1981
    petitemoi skrev 2011-08-24 06:31:58 följande:
    Tack SaJo:) var inne o kollade bloggen, alla är verkligen duktiga på att få lokalerna att se fantastiska ut.
    Jag funderade också på att slingra murgröna på borden mellan våra blommor, men va rädd att det kanske så märkligt ut, men efter att ha sett dina bilder känner jag att jag går för det:D
    Var jättefint ju! Tack:)
    Det bästa är att vi la dit murgrönan på kvällen innan och den höll sig jätte fint (min bästa vän är florist så hon hade koll på det)
    Köpte två stora hängande krukor med murgröna på Plantagen för 249kr styck och det blev till och med en del över=)
    Dukningen blev över all förväntan, är skitnöjd verkligen! 
  • Fossing77

Här är mina inspirationsbilder till vårt novemberbröllop :) Varmt, ombonat och mysigt vill vi ha!

• Fossing77

Våra inspirationsbilder inför vårt novemberbröllop :) Varmt, ombonat och massa ljus :)

• EllaBella

Oj vilka fantastiska dukningar och dekorationer alla visar!

Får väl vara lite motvikt då Vi var i en restauranglokal och ville inte heller lägga en massa tid, energi och pengar på dekorationer så vi adderade bara lite blommor och placeringskort. Tog max tio minuter för oss att dekorera lokalen

Glasvaserna är Ikeas Mjöd (ölglas) som jag knöt ett sidenband runt som matchade en dekoration på min klänning. Placeringskorten är enkla kort i visitkortsstorlek som placerades på vinglasen.

Svar på tråden Ni som har gift er, får jag se er bordsdekoration?